Plus petit M235 Gran Coupé zamijenjen je novom konstrukcijom.

Nakon Serije 2 s 3 vrata, BMW je također dao facelift Gran Coupéu – osim obnovljenog dizajna, model je konačno dobio zakrivljeni zaslon piese aftermarket.

Plus petit M235 Gran Coupé zamijenjen je novom konstrukcijom.

Coupé serije 2 s 3 vrata dobio je facelifting u ljeto 2024. – bilo je samo pitanje vremena kada će ga dobiti i veliki brat s petorih vrata. Sada nam je predstavljena i modernizirana serija 2 Gran Coupé.

Lansiranje modela na tržište je 2025. godine, a Serija 2 Gran Coupé 220 s benzinskim motorom (sada je izbačeno "i" iz oznaka kako ga ne bi brkali s BMW-ovim električnim modelima) kreće se od oko 82.000 BGN Rulment roata Ruville.

Vrhunski model M235 bit će dostupan po cijeni od gotovo 120.000 BGN, osnovna dizelska verzija 218d košta 83.000 BGN, a najjača 220d – 88.000 BGN.

U izgledu nema velikih iznenađenja. Sprijeda su uži bubrezi i prednja svjetla. Karakteristična maska sada je postavljena ispod prednjih svjetala, koja imaju novi oblik i prirodno ljutiti izgled. LED svjetla su standardna, matrix LED svjetla se dodatno naplaćuju.

Novi branik ističe središnji ventilacijski otvor, dok se bočni otvori za zrak čine veći. BMW logo sada je ugrađen kao na novom M4.

Nova stražnja svjetla na Gran Coupéu izgledaju agresivnije. Svjetlosni potpis je nov. Kod običnih modela nema završnih ispušnih cijevi koje strše iz branika, samo je kod top modela M235 drugačije. Ponovno ima četiri ispušne cijevi koje naglašavaju crni element u braniku.

Dimenzije: bez promjena u prtljažniku

Malo je dodano u gotovo svakom smjeru. 20 milimetara veća duljina znači sada 4546 milimetara i 2670 međuosovinski razmak. 1445 milimetara visine znači plus od 25 milimetara. Širina ostaje ista - 1800 milimetara. To vrijedi i za kapacitet prtljažnika od 430 litara – kod blagog hibrida 70 litara manje.

Unutarnji prostor: konačno sa zakrivljenim zaslonom

S renoviranjem, serija 2 Gran Coupé sada ima zakrivljeni zaslon. Poznat nam je iz svih drugih modela BMW-a. Očekivano, iDrive prekidač nedostaje. Umjesto da ga koristite, kokpitom se upravlja glasovnim naredbama na zaslonu osjetljivom na dodir. To također znači kontrolu klime bez gumba za Seriju 2 Gran Coupé.

Na središnjoj konzoli nalazi se okretni prekidač za podešavanje glasnoće i audio sustava. Pokraj njega je prekidač za modove kretanja. Ostalo je nekoliko tipki na upravljaču, a novodizajnirana sjedala pružit će veću udobnost na dugom putovanju.

Motori: M235 je malo slabiji

Što se tiče motora, BMW je s faceliftom malo skratio ponuđene opcije: kupci mogu birati između samo 4 pogonske opcije, pri čemu je osnovna dizelska. 218d ima 150 KS. To uključuje dvije varijante 220, dizel sa 163 KS. i benzinac sa 170 KS, elektrificirani kao blagi hibridi.

Top model i ujedno jedina varijanta s dvostrukim pogonom je M235. Na papiru postaje malo “slabiji”: s točno 300 KS, sa 6 KS. manje nego prije faceliftinga i s 400 Nm najvećeg momenta (prije je bio 450 Nm). Međutim, to ne odražava niti sprint do 100 km/h niti najveću brzinu od 250 km/h (ograničeno. Sve su varijante u kombinaciji sa 7-stupanjskim automatskim mjenjačem Steptronic.

Autodijelovi AutoPower
Autodijelovi AutoPower

Coupé serije 2 s 3 vrata dobio je facelifting u ljeto 2024

Lansiranje modela na tržište je 2025