Défaut : Jobb-Reparatur, non ?

Oštećena guma ne zahtijeva uvijek kupnju nove ili njezinu zamjenu. Stručnjak DEKRE preporuča popravak takve gume Disc frana Ferodo pret.

Défaut : Jobb-Reparatur, non ?

Probušena guma jedna je od stvari koje čovjek nikako ne želi da mu se dogodi – košta živaca, vremena i novca.

Međutim, oštećenje gume ne zahtijeva uvijek njezinu zamjenu novom. Kaže to DEKRA, mjerodavna stručna organizacija za provjeru, inspekciju i certifikaciju. Popravak gume pokazao se isplativijim rješenjem koje štedi resurse.

"U principu, guma se može popraviti", objašnjava Christian Koch, stručnjak za gume u tvrtki DEKRA. Manja oštećenja ne bi trebala nužno dovesti do promjene gume. Pravilan popravak osigurava da ćete gumu koristiti dugo vremena. Naravno, sve ovisi o tome "koliko je guma oštećena iu kakvom je stanju".

Nikad ne vozite s probušenom gumom

Probušena guma nikada se ne smije voziti u potpuno praznoj gumi. Kako bi se utvrdilo može li se guma popraviti, mora se skinuti s naplatka i pregledati stručnjak kako bi se utvrdilo je li bočna stijenka netaknuta.

DEKRA-in stručnjak preporuča da laici ne pokušavaju popraviti oštećenu gumu - osim znanja u današnje vrijeme potrebna je i tehnička opremljenost za popravak guma.

Sprej za brtvljenje ometa popravak

„Ako gumu napunite sprejom za brtvljenje kako biste začepili rupu iznutra, gumu nakon toga ne možete popraviti, morate je zamijeniti novom“, objašnjava Christian Koch.

Ne smijete nastaviti vožnju s probušenom gumom, čak ni na kratkim udaljenostima.

ZAKLJUČAK

Najbolje rješenje za puknutu gumu je – ako je automobil ima – zamijeniti je rezervnom ili onom za hitne slučajeve. Na taj način ćete sačuvati mogućnost popravka neispravne gume.

Autodijelovi AutoPower
Autodijelovi AutoPower

Probušena guma jedna je od stvari koje čovjek nikako ne želi da mu se dogodi – košta živaca, vremena i novca

Međutim, oštećenje gume ne zahtijeva uvijek njezinu zamjenu novom