Est-ce qu'il s'agit d'un 6.2 litre-V8-american auto avec moteur?

Tražite rabljenu Corvette C6 s ručnim mjenjačem: vodič za kupnj Bobina aprindere Bremi.

Est-ce qu'il s'agit d'un 6.2 litre-V8-american auto avec moteur?

Corvette, to morate doživjeti, morate to željeti. Svatko tko se ne može barem malo poistovjetiti s američkim načinom života nikada neće razumjeti privlačnost američkih V8. Što stoji iza ovog savjeta za kupnju rabljenog automobila? Volim američke automobile i dugo nisam vozio C6.

Pa sam počeo tražiti neugođeni C6 u mom kraju. Nije tako lako ako bi to trebao biti coupe s ručnim mjenjačem. Samo što su meni automatski mjenjači dosadni, a kabriolet nikome ne treba, iako se krov kupea može skinuti i spremiti u prtljažnik. Subjektivno mišljenje, naravno. Stoga ne čudi da se kabrioleti obično mogu nabaviti za nekoliko tisuća kuna jeftinije na odgovarajućim burzama rabljenih automobila.

Sljedeći C6 s ručnim mjenjačem udaljen je dva sata od moje kuće. Srećom, trgovac Hielscher odmah nas je pozvao na probnu vožnju. Ali ono što nas čeka ostavlja bez riječi. U podrumu američki automobilski stručnjak ima desetak Camaroa, Challengera i C8 Vettea, 675 McLarena, razne AMG GT-ove, Cayman GT4 i, kao vrhunac, Sennu. Da, Senna kao Aerton. S potpuno karbonskom karoserijom - za tri milijuna BGN.

Corvette C6 iz 2010

Međutim, mi se fokusiramo na našu temu: Corvette C6. Samo jedan sjedi u dnu hodnika, u neupadljivoj bijeloj boji, očito sa standardnim presvlakama. Barem dok prodavač Thomas Lehrer ne pokrene 6,2-litreni motor. "To zvuči iznenađujuće zlo", čujem se kako razmišljam. I da, ispušni sustav je obnovljen. Ali je registriran i sto posto vrijedi dodatnu cijenu. Sranje, taj auto zvuči jako dobro! Da imam 85.000 leva viška, razmislio bih o tome.

Za ovaj primjerak, koji je prešao 93.500 kilometara, trgovac traži 85.000 BGN. Cijene coupea počinju ispod 60.000 BGN, ali većina ih je ili tunirana ili ima šesteroznamenkasti broj kilometara – ponekad oboje. Ovaj primjerak iz kasne 2010. vozi jako dobro. Podvozje, volan i mjenjači - sve je kao novo, vozačko je malo izgrebano, ali ništa ozbiljno. U kabini je, naravno, koža s karbonskim obrubom, a sjedala su udobna.

Prva stvar: skidamo krov. Ne zato što ne bih imao mjesta za svojih 1,96 metara. Ne, jednostavno zato što fotograf neće moći napraviti bolje slike iz kokpita. I da, 33 stupnja ovog srpanjskog ponedjeljka mame vas i na vožnju sa spuštenim krovom. Srećom, s ovim Coupeom imamo obje mogućnosti. Ako sja sunce, pustimo ga da grije lice, ako ne, uživamo u prtljažniku od 634 litre. Njezina svakodnevna prikladnost u kombinaciji sa super sportskim duhom oduvijek je bila najveći adut Corvette. Do 100 km/h ubrzava za 4,4 sekunde, a najveća mu je brzina 306 km/h. Što se ovjesa tiče, uvijek je nevjerojatno kako C6 sa svojim lisnatim oprugama može parirati modernim ovjesima europske konkurencije. Nedostatke primjećujemo samo na dugim neravninama.

a.btn-hero:hover {box-shadow: gray 5px 5px;}

Igrajte za električni skuter ili vaučer za gorivo u vrijednosti od 100 BGN.

U osnovi bez problema i relativno jeftino

Tehnički, C6 se smatra robusnim – oko 30 posto dijelova bilo je identično onima iz C5 kada se model promijenio. Od 2006. dostupan je znatno napredniji šesterostupanjski automatik, a od 2008. LS3 ima 6,2-litreni motor sa 436 KS. Dok je platforma nadograđena s C5, C6 je dobio znatno više tehnologije – koja ima potencijal da se pokvari tijekom godina. Meko zatvaranje stražnjih vrata ili elektroničko otvaranje vrata su među prvim kandidatima. Princip sklopa mjenjač-diferencijal mjenjača također može dovesti do skupih oštećenja ako su potrebni popravci. Uravnotežena raspodjela težine dolazi po cijenu boljeg održavanja.

Ponude za C6 kreću se od oko 50.000 BGN, uz sreću možete privatno nabaviti automobil za manje od 60.000 BGN. Ako želite igrati na sigurno, potražite neugođen automobil kod renomiranog trgovca.

Autodijelovi AutoPower
Autodijelovi AutoPower

Corvette, to morate doživjeti, morate to željeti

Pa sam počeo tražiti neugođeni C6 u mom kraju