Et VW-Auto n'a pas de fonds alternatifs

Sada je sasvim jasno da VW mora stegnuti remen. Razmatraju se teški scenariji koji uključuju zatvaranje tvornica i otpuštanja. Međutim, prema riječima izvršnog direktora tvrtke Blumea, put do mjera štednje mogao je biti "fleksibilno osmišljen" Curea transmisie cu caneluri Gates.

Et VW-Auto n'a pas de fonds alternatifs

U intervjuu za Bild am Sonntag, predsjednik Uprave Volkswagena Oliver Blume naglasio je da nema alternative opsežnim mjerama smanjenja troškova tvrtke. Blume je naglasio da su ciljevi smanjenja troškova i proizvodnje čvrsto postavljeni, ali put do njihovog postizanja može biti fleksibilan.

Poseban naglasak stavljen je na visoke troškove u matičnoj zemlji Volkswagena: "Troškovi u Njemačkoj moraju značajno pasti", kaže Blume. Naglasio je da su troškovi rada u VW-ovim njemačkim tvornicama često dvostruko veći od prosjeka u drugim europskim tvornicama grupe.

Prema podacima sindikata, prijetilo je zatvaranje najmanje tri tvornice u Njemačkoj, iako Volkswagen još nije dao konkretne informacije o takvim planovima.

U kolektivnim pregovorima koji su u tijeku jedna je od mjera smanjenje plaća za deset posto. Blume također napominje da će smanjenje troškova u razvoju i distribuciji, kao iu drugim područjima, biti neophodno kako bi tvrtka bila konkurentna.

Unatoč izazovnim okolnostima, Volkswagen je bio relativno ekonomski stabilan. Trenutačno je prodaja grupe nešto viša od prošlogodišnje, a novi proizvodi dobro su prihvaćeni. Međutim, poslovni rezultat manji je za više od 20 posto u odnosu na prethodnu godinu.

Autodijelovi AutoPower
Autodijelovi AutoPower

U intervjuu za Bild am Sonntag, predsjednik Uprave Volkswagena Oliver Blume naglasio je da nema alternative opsežnim mjerama smanjenja troškova tvrtke

Poseban naglasak stavljen je na visoke troškove u matičnoj zemlji Volkswagena: "Troškovi u Njemačkoj moraju značajno pasti", kaže Blume