De Ihrem Ford Courier : ¡af űr kiskirálya elfőnt ! (PRÜFEN)

Courier je jedan od Fordovih bestsellera: unatoč skromnoj dužini, mali kralj prostora sada se savršeno može uklopiti u ulogu obiteljskog automobila u putničkoj varijanti Tourneo, dok u teretnu modifikaciju Transita sada staju dvije europalete – i između branika ( a ne pod kutom kao kod prethodnika). Sve to zahvaljujući povećanim dimenzijama (+27 mm širina, +180 mm duljina, +76 mm visina). Drugim riječima, model je gotovo jedan kalibar veći magazin online de piese auto Ford.

De Ihrem Ford Courier : ¡af űr kiskirálya elfőnt ! (PRÜFEN)

Kokpit je sada u potpunosti digitaliziran, kombinirajući dva zaslona – jedan od 8 inča na infotainment sustavu i drugi iste veličine neposredno ispred vozačevog pogleda u ulozi nadzorne ploče. Ford se ponosi bogatom ponudom standardnih (na Tourneu) sustava pomoći: sprječavanje sudara, održavanje voznog traka, prometni znakovi, automatska duga svjetla, inteligentni asistent za brzinu i senzori za parkiranje. Međutim, nažalost, ovaj popis ne uključuje ono važno za verziju bez stražnjih prozora Transit asistenta za mrtvi kut (u ovoj vrsti vozila, okretanje glave radi pogleda preko ramena teško pomaže). Vrijedan dodatak uključen je u paket s navigacijskim sustavom, kamerom za adaptivni tempomat itd. vrijedan 3.420 BGN - iznos koji bi drastično podigao cijenu i koji većina korporativnih kupaca vjerojatno ne bi odobrila kao dodatni trošak, pogotovo kada se naručuju cijele flote.

A kad smo kod troškova: simpatični "utovarivač" u osnovnoj modifikaciji košta samo 40.400 BGN - a tvrtke će moći "izvući" PDV i dobiti verziju s 1-litrenim EcoBoostom (100 KS, 6-ručni mjenjač ) za 33.666 BGN. U ovu akcijsku cijenu uključeni su klima uređaj, stražnji parking senzori, automatska duga svjetla, 8-inčni zaslon osjetljiv na dodir, dva prednja USB priključka (tip A/tip C) – više nego izdašna oprema za „pekara“ koji će preuzeti ulogu uredski automobil za nepretencioznije osoblje s nižih razina poduzeća. Ili drugim riječima, većina korisnika i najjeftinije modifikacije moći će računati na bogatiju opremu od one koju bi očekivali.

Držite li se štedljivijeg dizelaša 1.5 EcoBlue (uvijek sa 100 KS, dok EcoBoost ima i 125), morat ćete se odvojiti od minimalno 45.400 BGN. No, ovdje nemate mogućnost naručiti 7-stupanjski automatik (3.200 BGN), koji bi značajno rasteretio cjelodnevni rad kurira u gustom gradskom prometu. Nova generacija Couriera ima najveću nosivost do 850 kg i nosivost do 2,9 kubičnih metara – 25% više od svog prethodnika. U usporedbi s njim prtljažnik je duži za 181 mm (ukupno 1802) i 208 širi između blatobrana (1220).

Uskoro se na našem tržištu očekuje i Double Cab in Van teretno-putnička verzija Transit Couriera s dvostrukim kliznim vratima, prozorima na otvaranje u drugom redu i stražnjim sjedalima koja mogu imati ulogu pregrade. Ford Transit Courier jedini je kombi koji je postigao najvišu moguću ocjenu Euro NCAP Platinum u 2023., postigavši dosad najveći rezultat testa sigurnosti kombija od fenomenalnih 93%!

Autodijelovi AutoPower
Autodijelovi AutoPower

Kokpit je sada u potpunosti digitaliziran, kombinirajući dva zaslona – jedan od 8 inča na infotainment sustavu i drugi iste veličine neposredno ispred vozačevog pogleda u ulozi nadzorne ploče

A kad smo kod troškova: simpatični "utovarivač" u osnovnoj modifikaciji košta samo 40