Antigua Plaza Alhambra (7N) : Familienezept Spanyországból

Druga generacija Seat Alhambre (7N) nudi obilje prostora i koristi dokazanu VW tehnologiju. Reći ćemo vam kako se korist piese online.

Antigua Plaza Alhambra (7N) : Familienezept Spanyországból

DOBRI RECEPTI prenose se u obitelji. Najbolji dokaz za to je Seat Alhambra, lansiran u jesen 2010. i proizvodio se do 2022. u portugalskoj tvornici u Palmeli. Osim po oznakama, identičan je Sharanu iz 2010. A za velike obitelji s više od dvoje djece model može biti pravo bogatstvo rabljenog automobila.

TO JE ON

Alhambra je privlačna obiteljima. Kombi dug 4,85 m protivi se SUV trendu, parkirajući se u niši između malog karavana srednje klase i VW Busa. No, nije uvjerljiv samo golemi prostor, već i funkcionalnost: poslovni interijer s opcijskim, potpuno uvlačivim trećim redom sjedala i dvojim kliznim vratima – danas nažalost prilično rijetko. Stoga, čak i uz popriličnu kilometražu, Seat Alhambra u održavanom stanju nije nimalo jeftina. Naš četverogodišnji testni automobil tvrtke ABC Automobile Andreas Klecha iz Neu Wulmsdorfa (blizu Hamburga) koštao je skoro 90.000 BGN nov. Sada, nakon 190.000 km, što definitivno ne izgleda tako, automobil se nudi za 38.500 BGN.

OVO PREDSTAVLJA

Zahvaljujući velikom renoviranju 2016. godine, Alhambra je bila prilično zrela za drugu polovicu svog životnog vijeka. U našem izdašno konfiguriranom testnom automobilu, sustav kamera pomaže vam u svakodnevnom životu, a osim sustava za prepoznavanje prometnih znakova, tu su i pomoćnik za držanje trake i kamera za vožnju unatrag. Gdje se pokazuje kilometraža? Osim izbočina od kamenčića, drugih vidljivih tragova korištenja nema. U testnom automobilu sjedala su još uvijek ugodno zategnuta, tkanine i kožne presvlake ne pokazuju znakove istrošenosti. Strukturna zastarjelost automobila očita je u detaljima: kratka svjetla oslanjaju se na u međuvremenu zastarjelu halogenu tehnologiju. Tradicionalno uređen kokpit s infotainment sustavom sa ekranom osjetljivim na dodir je iz koncerna VW i funkcionalan je, ali više nije suvremen.

TAKO SE TO VODI

Motor 2.0 TDI (Euro 6) koji smo testirali predstavljen je zajedno s novom obitelji motora EA288 krajem ljeta 2015. Zamjenjuje Euro 5 TDI (EA189) slične snage, ali skandalozan od dizel motora. Paleta TDI motora seže od 115 do 184 KS. S motorizacijom od 150 KS. kretat ćete se samouvjereno i ekonomično. Također ažuriran sredinom 2015.

1.4-TSI benzinske jedinice nisu tako samouvjerene prije faceliftinga i imaju problematične razvodne lance. Sportski i štedljiv je 2.0 TSI (EA888). Sklon je problemima s velikom potrošnjom ulja i istegnutim razvodnim lancima. Kao opcija za jače dizelske izvedbe dostupan je dvostruki pogon 4Drive s Haldex spojkom, kao i električna vučna kuka za vučeni teret do 2,2 t (750 kg bez kočnica).

OVO STVARA BIJES

Seat daje dvogodišnje jamstvo za novi automobil (moguće produžiti na pet godina), trogodišnje jamstvo na boju i dvanaestogodišnje jamstvo protiv korozije. Veliki problem je istrošeni ovjes, no njegovi su dijelovi jeftini za popravak. Pogon kliznih vrata i stražnji poklopac mogu biti oštećeni - najčešće su problematični senzori. Opcijski DSG mjenjač zahtijeva održavanje, kvarovi su skupi! TDI motori s velikom kilometražom često imaju čađu na EGR ventilima, probleme s turbinom i istrošene mlaznice Termostat Behr.

Nastavite na sljedeću stranicu

Autodijelovi AutoPower
Autodijelovi AutoPower

DOBRI RECEPTI prenose se u obitelji

TO JE ON