Honda Accord Coupe

Godine 1986., točno 10 godina nakon premijere prvog Accorda, Honda je u Europi i Americi lansirala treću generaciju ovog legendarnog modela, koji se odlikovao mnogo atraktivnijim dizajnom, kao i znatno širom ponudom motora, opcija i opreme. Kao rezultat toga, novi Accord postaje čistokrvni sportski automobil, a istovremeno postaje mnogo luksuzniji. To se zapravo može reći za cijelu gamu tvrtke, uključujući i kompaktni Civic piese etrier topran pret.

Honda Accord Coupe

Nova Honda Accord predstavljena je japanskom tržištu 4. lipnja 1985. godine, a iste je godine postala "Automobilom godine" u Japanu. Automobil se reklamira kao potpuno nov, što u većini slučajeva nikad nije u potpunosti točno, ali ovdje je 100% točno. Jedina dodirna točka s prethodnom generacijom je prisutnost 4-cilindričnog poprečno postavljenog motora s pogonom na prednje kotače.

Odvažan stil dizajna s kosim prednjim dijelom i poklopcima prednjih svjetala, koji je dizajnirao stilist tvrtke Toshi Oshika 1983. godine, kao i povećane dimenzije (baza, duljina i širina) pružaju ne samo veću uporabnu zapreminu, već i automobilu daju potpuno novi imidž. Manji nedostatak je malo povećana vlastita težina.

Zanimljiva dizajnerska značajka Accord limuzine treće generacije je da su verzije sa prednjim svjetlima skrivenim ispod poklopca i automatskim otvaranjem dostupne samo u Japanu, SAD-u, Kanadi i Australiji, dok su u Europi i drugim tržištima prednja svjetla standardna. Na karoserijama Aerodeck, hatchback i coupe prednja svjetla su poklopci.

Obujam motora povećan je s 1,8 na 2,0 litre, pri čemu je verzija Lxi opremljena sustavom elektroničkog ubrizgavanja „Programmed Fuel Injection“, zahvaljujući kojem snaga doseže 110 KS. – vrhunsko postignuće za marku u tim godinama. U ostalim verzijama opremljenim rasplinjačem s dvije komore, snaga doseže 98 KS.

Određena neugodnost za vlasnike dvolitrene verzije Accorda u Japanu je što prema tamošnjem zakonu automobil spada u luksuznu klasu te ih ta kubikaža opterećuje znatno većim godišnjim porezom na ceste.

Stražnji ovjes također ima dvostruka ramena kao i prednji, ali unatoč tome što je skuplji (u usporedbi s konkurentskim automobilima gdje je tipa MacPherson), pruža bolju stabilnost i sportskiji osjećaj vožnje.

Kočnice su uglavnom disk kočnice na sva četiri kotača, ali postoji i verzija gdje su stražnje kočnice bubanj kočnice većeg promjera.

Oba ponuđena tipa motora dolaze s ručnim mjenjačem s pet stupnjeva prijenosa, ali kao opcija dostupan je i automatski s četiri stupnja prijenosa. Druge tehničke inovacije uključuju automatsku antenu i električne retrovizore na modelima LX i Lxi, s time da je LXi dostupan i sa staklenim krovom koji se automatski otvara, što nije dostupno na drugim modelima.

Godine 1987., kada je proizveden automobil prikazan na fotografijama, napravljena su neka manja poboljšanja u liniji Accorda, uključujući uvođenje novog tipa sigurnosnog pojasa, u skladu s novim federalnim propisima u SAD-u. Kada su vrata zatvorena, pojasevi se automatski zatežu i zauzimaju pravilan položaj, a kada se otvore otpuštaju se. Od iste godine, model je također dostupan s novom paletom boja i središnjim zaključavanjem vrata. Ponuđena unutarnja rješenja kreću se od najjednostavnijeg, spartanskog namještaja do vrlo luksuznih verzija s punim paketom dodataka, kao što su grijana ogledala, digitalni zaslon, stakleni krovni otvor, tempomat i klima uređaj. Neki od modela za sjevernu Europu mogu se naručiti s grijanim prednjim sjedalima i brisačima prednjih svjetala.

Autodijelovi AutoPower
Autodijelovi AutoPower

Nova Honda Accord predstavljena je japanskom tržištu 4

Odvažan stil dizajna s kosim prednjim dijelom i poklopcima prednjih svjetala, koji je dizajnirao stilist tvrtke Toshi Oshika 1983