Variante Volkswagen Passat: 50 veilles, de olyan friss, mint falda (TESZT)
Godinu dana nakon limuzine, 1974., pojavio se Volkswagen Passat Variant. Inteligentni karavan sada stiže kao deveta generacija – s Bugarskom za upravljače supapa ae pret.

Više od 34 milijuna Passata prodano je od 1973. godine. S obzirom na ovu nevjerojatnu brojku, Volkswagen je miljeniku tvrtki koje nude službena vozila, kao i glavama velikih obitelji, dao još jednu priliku. Ovo je njegovo deveto izdanje (B9) – ali sada samo kao varijanta.
Poznavatelji karavanskih varijanti će to cijeniti. S dužinom od 4,91 m klasik iz Wolfsburga narastao je za 14,4 cm u odnosu na prethodnika B8. Međuosovinski razmak je produžen za 5 cm na 2,84 m, čime putnici u drugom redu dobivaju dodatni prostor, a prtljažnik se povećava sa 690 na 1920 l, ranije je bio 650 na 1780 l.
Međutim, budući vozači Passata morat će uložiti najmanje 73.174 BGN. 1.5 eTSI koji smo testirali sa 150 KS. Bio je opremljen sedmerostupanjskim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom DSG, koji najveći okretni moment od 250 Nm prenosi bez kašnjenja na prednje kotače. Bez ozbiljnog tereta na sebi, naš Passat teži samo 1,5 tonu i tako brzo ubrzava od 0 do 100 za samo 9,2 sekunde i čak može postići maksimalnu brzinu od 222 km/h. Budući da ovaj 1.5 eTSI ima 48-voltni remenski starter-generator, automobil može podržati raspoloživi motor s unutarnjim izgaranjem s malim električnim motorom (13,5 kW/18 KS) kada je potrebno više snage, kao i potpuno isključiti benzinski motor i pustiti automobil da se kreće. Zahvaljujući ovoj tehnologiji ljudi iz Wolfsburga obećavaju uštedu goriva do 0,5 litara i prosječnu potrošnju od 5,4 litre na 100 km.
Svi koji žele biti još štedljiviji mogu iskoristiti prednosti 2-litrenog TDI-ja. Potrošnja dizela najavljena je na prosječnih 4,9 litara (WLTP) i podmićuje izdašnim okretnim momentom od 360 Nm i impresivno niskom razinom buke tijekom rada. Dizel s opremom Business počinje od 81.012 BGN.
Cjenovno će to vjerojatno biti i razina Plug-in hibrida koji se očekuju sredinom godine. Motori s dvostrukim turbopunjačem, koji koriste ICE bazu motora 1.5 eTSI, generiraju 204 odnosno 272 KS. S baterijom od 19,5 kilovatsati (neto) očekuje se do 100 km vožnje isključivo na struju. Punjenje na brzoj punionici od 50 kW od 10 do 80 posto traje 23 minute.
U konačnici, međutim, nije svejedno kakav ćete pogon odabrati, nepobitna je činjenica da s novim Passatom Volkswagen kladi na još više premiuma te ga se sada percipira kao protivnika Mercedesu C klase i BMW-u serije 3.
Za ulazak u njihovu orbitu očito je puno truda uloženo u obradu materijala koji su posebno pažljivo birani, posebice u interijeru. Što god dodirnete, sve stvara osjećaj istinske visoke kvalitete. Je li bilo dobro ručicu mjenjača, slično ID gami, premjestiti na stup upravljača, svatko će odlučiti za sebe.
U svakom slučaju, na ovaj način središnja konzola izgleda puno urednije i nenatrpanije te otvara prostor za mobitel i društvo.
Ne treba zaboraviti ni da se aristokratski dodaci poput nove adaptivne kontrole ovjesa DCC Pro, besprijekornih sjedala ergoActive ili središnjeg monitora dijagonale 15 inča brižno brinu da osnovna cijena značajno skoči. Pa ostaje da svatko sam provjeri hoće li fakturna vrijednost i dalje ostati ispod one modela za koje se već danas pokazuje da su novi konkurenti modelu s polustoljetnom poviješću. Nakon našeg prvog kratkog testa, međutim, nemamo nikakve sumnje da novi Passat br. 9 sadrži ozbiljnu količinu premiuma.
ZAKLJUČAK
Passat ponovno ulazi u utrku, ovoga puta u konkurenciji BMW-a i Mercedesa. Mogućnosti za tu svrhu su dostupne. Vrijeme i, prije svega, čavke na popisu dodataka odredit će tko će izaći kao pobjednik.
Tehnički podaci: VW Passat Variant 1.5 eTSI
Motor 4 cyl., turbo Zapremina 1498 cm3 Snaga 110 kW (150 KS) Max. okretni moment
250 Nm od 1500 o/min Pogon na prednje kotače/ 7-stupanjski DSG D/Š/V 4917/1849/1497 mm Težina (prazan) 1572 kg Prtljažnik 690-1920 l 0–100 km/h 9,2 sec Max. brzina 222 km/h Potrošnja 5,4 l A95H/100 km (WLTP) Emisija CO2 122 g/km Cijena od 73.174 leva
- 2025-04-11 - Electrónica para el coche: L'amorce Kia EV3 est une flotte fantastique!
- 2025-04-10 - 83 jours passés plus loin avec la Lamborghini Countach-on
- 2025-04-09 - Prigodni model Forda: Ford Kuga
- 2025-04-08 - Et VW elige Amaroko – par Ford
- 2025-04-07 - Brujas Ford-Model: Ford S-Max
- 2025-04-06 - ¡Nincs brit auto az amerikaknak !
- 2025-04-05 - Mazda RX-7 : ekstremni rotor
- 2025-04-04 - Eladó Schumacher je legenda Ferrarija u Monaku
- 2025-04-03 - Renault Austral je potpuno oštećen
- 2025-04-02 - Jeep Avenger 4xe je Jeep
