Prigodni model Forda: Ford Kuga
Fordov europski odjel suočava se s transformacijom. Stoga je odlučio pogledati rabljene modele marke senzor nivel presiune ulei standard pret.

Ford je američka ikona, ali u Njemačkoj se na njega gleda kao na tradicionalni lokalni brend sa sjedištem u Kölnu i Saarlandu. Temeljne kompetencije marke tijekom godina bile su: poštene cijene i niz prilično konzervativno konstruiranih modela. Nakon "reboot" programa, raspon modela marke bit će ozbiljno prorijeđen.
Tržište rabljenih automobila i dalje će biti dobro zastupljeno: u segmentu malih automobila dostupni su Ka i Ka+. Tijekom godina, Fiesta je izrasla u izuzetno zreo mali automobil. Konkurent Golfu sada je Focus. Kao veliki, udoban i pristupačan automobil za daleka putovanja ističe se Mondeo stare škole.
Kombiji su također posebnost marke. Zanimljivi su B-Max na bazi Fieste, C-Max kao izvedenica Focusa, kao i S-Max i Galaxy na Mondeo platformi. Kuga je preferirani model u segmentu kompaktnih SUV vozila.
Ecosport i Edge više su nišni model. Puma i Mustang Mach E označavaju Fordov novi smjer. Dodali smo i legendarni Mustang kao pravi Muscle Car, a GT je egzotični konkurent talijanskim sportašima s motorom u sredini. Naravno, Ford nudi i rustikalni kamionet Ranger i XL-SUV Explorer XLT.
Koje su snage i slabosti različitih rabljenih automobila? Pogledajte u našoj recenziji!
Ford Kuga
cijene kao nove: od 55.000 BGN. do 106.000 BGN. • cijene u rabljenom stanju: od 19.000 do 80.000 BGN. • prosječna cijena rabljenog: 53.000 BGN. • motori: od 120 do 200 KS. • preporuka za motor: 150 KS/6,5 l dizel na 100 km • servisne promocije: 24 • Euro-NCAP zaštita putnika: 94 posto (5 zvjezdica, 2012.).
Ono što volimo
Čvrst ovjes
Solidna udobnost u vožnji
Što nam se ne sviđa
Ne baš svijetla halogena svjetla
Uobičajeno curenje ulja
Tehnički blisko povezana s Focusom, druga generacija Ford Kuge proizvodi se od kraja 2012. do 2019., ima prilično čvrst ovjes za SUV. Pogon na prednje kotače bio je standardan, pogon 4x4 bio je rezerviran za veće motore. Euro 6 motori su standardni od kraja 2014., s 2-litrenim TDCi sa 150 KS. savršeno se uklapa u koncept.
Uz udobna sjedala, dovoljno prostora i dobar ovjes, Kuga je dobila visoku ocjenu na produženom testu od preko 80.000 kilometara. Svjetlo standardnih halogenih svjetala je slabo. Krajem 2016. imao veliki facelifting. U 2019. pojavila se i potpuno ažurirana Kuga 3 na platformi Ford C2.
Uz provjerene benzinske i dizelske varijante, sada je prvi put dostupan i Plug-in hibrid koji prema WLTP-u ima čisto električni domet do 50 kilometara.
- 2025-04-12 - Variante Volkswagen Passat: 50 veilles, de olyan friss, mint falda (TESZT)
- 2025-04-11 - Electrónica para el coche: L'amorce Kia EV3 est une flotte fantastique!
- 2025-04-10 - 83 jours passés plus loin avec la Lamborghini Countach-on
- 2025-04-08 - Et VW elige Amaroko – par Ford
- 2025-04-07 - Brujas Ford-Model: Ford S-Max
- 2025-04-06 - ¡Nincs brit auto az amerikaknak !
- 2025-04-05 - Mazda RX-7 : ekstremni rotor
- 2025-04-04 - Eladó Schumacher je legenda Ferrarija u Monaku
- 2025-04-03 - Renault Austral je potpuno oštećen
- 2025-04-02 - Jeep Avenger 4xe je Jeep
