Citroën zette de tommeine voorganger C5 Aircross vor
Nakon službenog lansiranja C3 Aircross u lipnju prošle godine, Citroën sada učvršćuje svoju tržišnu prisutnost u SUV segmentu svjetskom premijerom C5 Aircross Concepta. Odražava viziju marke o potencijalnim oblicima i sadržaju budućeg serijskog SUV-a u C segmentu. S ove točke gledišta, C5 Aircross Concept još je jedna potvrda dinamičnog pogona marke u procesu potpune obnove i njegove sposobnosti da ponudi raspon modela koji ispunjava individualna očekivanja svakog tržišnog segmenta. U konkretnom slučaju – pružiti inteligentno rješenje za zahtjeve kupaca koji traže pristupačan SUV model s posebnim karakterom, prostranom unutrašnjošću, udobnošću i visokom razinom praktičnosti i funkcionalnosti potrebnih za obiteljsku upotrebu. Čini se da razvoj novog koncepta također podupire Citroënovu iskazanu ambiciju za pravilnom prisutnošću na ovom ključnom tržišnom području za suvremenog potrošača Bieleta directie cap de bara Swag.
Nastao na tehnološkoj osnovi platforme STLA Medium grupe Stellantis, C5 Aircross Concept model je s konceptom višeenergetskog pogona i snažnim stavom punim snage i karaktera. Njegovi oblici karoserije podsjećaju na gust i mišićav blok, isklesan u organskom skladu i teži optimalnoj aerodinamičnosti. Po definiciji, ali iu praksi, oblici, proporcije i dimenzije SUV modela nisu baš povoljni u aerodinamičkom smislu, no dizajneri novog modela primijenili su mnoge pametne "trikove" kako bi smanjili njihov negativan utjecaj. Masivni, puni volumeni karoserije kombinirani su s glatkim površinama, njegova visina je ograničena, a stražnji prevjes izdužen. Prednji dio impresionira nisko spuštenim poklopcem motora, dok se linija krova spušta prema stražnjem dijelu i gotovo okomitim poklopcem prtljažnika. Zakrivljeni oblici karoserije popraćeni su aerodinamičkim elementima u području stražnjih bočnih prozora, a stražnja svjetla u stilu Citroën Light Wings oblikovana su i integrirana kako bi pomogla optimalnom usmjeravanju protoka zraka. Općenito, dizajn je uklonio sve suvišno u korist korisnog
i esencijalno, naglašavajući novi identitet i moderan duh marke. S duljinom od 4,65 metara, konceptni model ističe se neviđenim proporcijama koje sugeriraju obilje unutarnjeg prostora. C5 Aircross Concept obećava opuštenu vožnju i osjećaj potpune povezanosti koji će pratiti obitelji u njihovim šarenim i raznolikim svakodnevnim životima.
Mišićav i dinamičan SUV model koji potvrđuje ambicije marke
U kontekstu vrlo osporavanog i sve ujednačenijeg tržišta SUV vozila, Citroën čini hrabar potez i predstavlja svježu perspektivu u pogledu dizajna i dinamike sa svojim konceptom C5 Aircross. Model pokazuje homogeni, gust volumen koji obećava veliki unutarnji prostor i naglašava jednostavnu filozofiju cjelokupne siluete. Novo rješenje s okomito usmjerenim oblicima prednjeg dijela organski integrira novi Citroënov amblem i odiše snagom i fluidnom harmonijom.
Tako se C5 Aircross Concept odvaja od trenutnih trendova prema mekom i zaobljenom stilu i preuzima oblike mnogo čvršćeg i ozbiljnijeg SUV-a. Na taj način dizajn potvrđuje novu stilsku filozofiju marke i demonstrira samouvjerenu prisutnost, podržanu originalnim proporcijama tijela. Njegova arhitektura spaja visinu ograničenu na 1,66 metara s dužinom od 4,65 metara (+15 centimetara u odnosu na aktualni C5 Aircross), vitke linije i energična "ramena" u području branika, koja naglašavaju atletizam modela. . Ova moćna i atraktivna ravnoteža proporcija također je nadopunjena modernim, mišićavim volumenima i dizajnom koji konceptni model izdvaja od ostalih predstavnika ovog tržišnog segmenta.
Prednja silueta čvrsto sjedi na proširenim tragovima prednje i stražnje osovine, popraćena već spomenutim naglašenim "ramenima" - čvrst temelj za snažan stav i dinamičnu prisutnost na cesti. Istodobno, masivni volumeni govore o izobilju unutarnjeg prostora i jasno pokazuju da se radi o obiteljskom automobilu. Bočna linija karoserije pak stvara jasan osjećaj kretanja od naprijed prema natrag kroz dinamičnu liniju ruba utisnutog između dvije zategnute plastične površine, koja se postupno zavija prema natrag i vizualno "pritišće" tijelo na stražnje kotače, pojačavajući osjećaj stabilnosti. Ovo rješenje djeluje kao svojevrsna okosnica nedvojbeno elegantnog dizajna koji zrači napetosti, energijom i svjesnim odbacivanjem nepotrebnih ukrasa.
Naglašeni okomiti stražnji profil odmah stvara dojam velikog volumena tereta. Blago udubljenje na prednjim vratima zauzvrat pomaže u održavanju cjelokupne grafičke ravnoteže i omogućuje okomito ocrtavanje dizajna, slijedeći tako filozofiju koja stoji iza najnovijih Citroënovih dostignuća. Ovaj pristup također se odražava u dodatku okomitih kopči u boji na prednjim vratima i prednjem dijelu koncepta C5 Aircross - pravi obiteljski znak u obliku razigranog miga za C3 i C3 Aircross.
Grafika svjetla kao simbol inovativnog dizajna
U prednjem dijelu snažan dojam ostavlja nova svjetlosna grafika marke od tri elementa, karakteristična za najnovije modele – uski svjetlosni segmenti koji stvaraju osjećaj prodornog pogleda i pojačavaju osjećaj širine tijela. Svjetlosni blok također doprinosi
za prestižniji status modela uz spoj modernog stila, tehnologije i karaktera. Glatki, mišićavi oblici u dizajnu branika i prednjeg poklopca, zauzvrat, čine ugodan kontrast s tehnokratskim stilom u rasporedu rešetke hladnjaka i prednjih svjetala.
Straga se koristi viši položaj crne trake na vratima prtljažnika, što daje dodatnu vizualnu širinu i autoritativnu prisutnost. Zadržavajući duh trokomponentne svjetlosne grafike, dizajneri su je interpretirali na nov način specifičan za model s impresivnom arhitekturom – dvije svjetlosne komponente izgledaju kao da su odvojene od bočne letvice i kao da lebde u prostoru poput dvije peraje sa strane tijela. Ovakav raspored i raspored elemenata naziva se Citroën Light Wings. Osim originalnog izgleda, također pomaže u postizanju dobre aerodinamike optimalnim usmjeravanjem složenih strujanja zraka u ovom dijelu tijela.
Maksimalno učinkoviti oblici
Aerodinamični oblici karoserije koncepta C5 Aircross nisu slučajni – potraga za visokom aerodinamičkom učinkovitošću vodeći je princip u dizajnu studija. Njegovi tvorci postavili su si zadatak prevladavanja ovog izazova – ograničenja koja oblici, proporcije i raspored tradicionalnih SUV modela postavljaju na poboljšanje njihovih aerodinamičkih karakteristika. Kao rezultat toga, C5 Aircross Concept je dizajniran da optimizira i aerodinamičku učinkovitost i estetske kvalitete dizajna. Svaki detalj u konceptnom modelu pažljivo je razmatran i procijenjen s ciljem postizanja ovog krajnjeg cilja – bez ugrožavanja identiteta automobila ili korisnog volumena unutarnjeg prostora. U konačnici, inženjeri i dizajneri uspjeli su postići približno 30 kilometara veći autonomni električni domet od trenutnog C5 Aircrossa u vožnji autocestom.
Dizajn prednjeg dijela karoserije je gladak i nenametljiv, s prednjim dijelom poklopca motora koji je nešto niži i udubljen kako bi se olakšao protok zraka. Volumeni su potpuni i skladni, bez prekidanja linija, a karoserija koncepta C5 Aircross savršeno je uravnotežena u smislu aerodinamičke aerodinamičnosti. Svojom ukupnom dužinom od 4,65 metara, automobil je elegantan, s izduženim stražnjim prepustom i visinom ograničenom na 1,66 metara, što omogućuje optimalno vođenje nadolazeće struje zraka cijelom dužinom.
Straga su također poduzete posebne mjere za poboljšanje aerodinamičkih performansi. Krov se glatko spušta unatrag, a strop putničkog prostora je zakrivljen u gornjem dijelu. Inspiracija koju su dizajneri crpili iz svijeta tehnologije i elektroničkih uređaja posebno dolazi do izražaja u pristupu hlađenju i ventilaciji. Korištenje reljefnih pruga na stražnjim bočnim stupovima krova također pomaže u usmjeravanju protoka zraka u ovom dijelu karoserije.
Integrirana stražnja svjetla Citroën Light Wings također su odraz rada inženjera i dizajnera u ovom području. Povlačenjem osebujnih "peraja" svjetlosne grafike u ovaj neočekivani položaj, tvorci konceptnog modela uspjeli su značajno promijeniti aerodinamiku u ovom vrlo važnom dijelu i sačuvati kako volumen putničkog i prtljažnog prostora, tako i najbolja moguća racionalizacija. Dizajn svjetala kombinira slobodne zone i peraje koje izrazito strše iz glavnog tijela, što stvara vrlo dobru osnovu za postizanje visoke aerodinamičke učinkovitosti.
Još jedan vrlo važan aspekt dobre aerodinamike je smanjenje otpora zraka ograničavanjem efekta vrtloženja strujanja zraka iza automobila. Ti vrtlozi negativno utječu na kretanje i prirodna su prepreka za postizanje dugog autonomnog dometa. U konceptu C5 Aircross, volumen zakrivljen prema stražnjem braniku oblikovan je na takav način da, ovisno o brzini vožnje, strujanje zraka usmjereno prema vrtložnom području može djelomično preokrenuti trend otpora i stvoriti pozitivan potisak prema naprijed. Površina krova također je udubljena kako bi se poboljšala aerodinamička učinkovitost, a razni drugi dijelovi karoserije imaju zakrilca i kanale, dodatno poboljšavajući aerodinamičke performanse konceptnog modela.
Po prvi puta Citroën predstavlja model na platformi STLA Medium.
Paleta modela Citroën na europskim tržištima temelji se na modernim tehnološkim platformama, skrojenim točno prema zahtjevima u različitim segmentima tržišta. Novi C3 i C3 Aircross koriste platformu Smart Car, prilagođenu visokim europskim standardima i opremljenu sustavima pomoći vozaču i povezivosti koji mogu ispuniti očekivanja kupaca u ovom segmentu. C5 Aircross Concept, pak, svojevrsni je vjesnik SUV modela koji će prvi put u Citroënovoj ponudi koristiti novu STLA-Medium platformu. Budući model koristit će različite vrste pogona (motori s unutarnjim izgaranjem, hibridni sustavi i 100% električni pogon) te će se moći prilagoditi potrebama i područjima primjene širokog spektra kupaca u ovom segmentu tržišta. Ova napredna tehnološka platforma također će omogućiti kupcima da iskoriste prednosti brojnih sustava pomoći u vožnji, kao i najnovijih oblika komunikacijske povezanosti i infotainment sustava. Platforma će također moći ponuditi izvrsnu fleksibilnost u pogledu dimenzija i transformacija volumena u unutarnjem prostoru, što je čini idealnom za arhitekte i dizajnere. Sa svojim dugim međuosovinskim razmakom, C5 Aircross Concept idealan je i za obiteljsku upotrebu, pružajući dovoljno prostora za pet osoba.
- 2024-11-06 - Pour 50 ans d'âge en Mercedes-Benz avec des légendes de 5 ans
- 2024-11-06 - En Peugeot-beggarhetöbbé-tektsi-kulcsmodelljeit
- 2024-11-05 - Est-ce qu'il s'agit d'un 6.2 litre-V8-american auto avec moteur?
- 2024-11-05 - Et VW-Auto n'a pas de fonds alternatifs
- 2024-11-05 - Novi Audi A5 : skriveni majstor elegancije (VIDEO)
- 2024-11-04 - Mercedes CLA i Geely Kauffirma nisu jednostavni i brugt, et briv brugt
- 2024-11-04 - Većina vozača Abartha nikada nije zabavljena
- 2024-11-01 - Et Volvo förtirstyringssystem – 2024 est le meilleur fabricant
- 2024-11-01 - Prikaz: Ford Focus II – radikalna promjena u 20 godina
- 2024-10-30 - Hyundai a une nouvelle voiture sa SUV électrique IONIQ 9-El
- 2024-10-30 - Az Audi schließt das Werk à Bruxelles
- 2024-10-29 - Baterija i Stellantis s novom elektronikom za Dodge Charger Daytona dostupni
- 2024-10-29 - Model Škoda avec Fabiát-rat skal nu lave dans la nouvelle verzija
- 2024-10-28 - En Renault présentateur en CLIO-t et en ZOE-t op 10. Renault-Festival
- 2024-10-28 - Notre Golf GTI Clubsport S: ¡Olyan aura lieu dans 40 jours!
- 2024-10-28 - Tiguan bira Golf à roues
- 2024-10-26 - Un dízel reneszánsza a G-szátnában a past II Future-ban in limitierter Auflage
- 2024-10-26 - Y 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto es de Uygéske Kingdomsban geferente
- 2024-10-26 - Najbolji Jeep za Avenger 4xe ekskluzivan je za The North Face Edition
- 2024-10-25 - Brugte Luxuslimousine: BMW 7er-Serie (F01)
- 2024-10-25 - Plus petit M235 Gran Coupé zamijenjen je novom konstrukcijom.
- 2024-10-25 - Dus Nebel kinézni az új Dacia Sandero
- 2024-10-24 - Une Volkswagen Jetta GLI 40. Un exemple de GTI américaine : une GTI americane
- 2024-10-24 - Zanošenje se zaustavlja na 270 km/ty kada stignete do Golfa R-hez erreicht
- 2024-10-24 - Pour 10 jours autonomes 120.000 km relatifs? ¡Volwaardig!
- 2024-10-23 - Hyundai ima ogroman ekran
- 2024-10-23 - Antigua Plaza Alhambra (7N) : Familienezept Spanyországból
- 2024-10-23 - Audi RS 4 B5 : un autre classique plus : la première étape
- 2024-10-22 - Brugte Luxuslimousine: Audi A8 (D4)
- 2024-10-22 - Dacia je službeno lansirala najveći SUV na tržištu
- 2024-10-22 - De Alfa Romeo Junior debitirao je istovremeno s Parisbanom i Szófiábanom
- 2024-10-21 - C'est une Mercedes E500?
- 2024-10-21 - 100.000 km u BMW-u M3-Mal : quel est votre idéal ? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Mercedes CLK 63 AMG Serie Negra: Gebrauchtwagen
- 2024-10-20 - Novi Land Cruiser de l'année 2024 imao je svoj debi
- 2024-03-02 - Brisači za auto - Jesu li za zamjenu? Vrste i kako odabrati?
- 2024-01-20 - Kočione pločice - Primjena, vrste, popravci i pitanja