Dacia je službeno lansirala najveći SUV na tržištu
Kao što je najavljeno u strateškom planu Renaulution u siječnju 2021., Dacia, već vodeća marka u B-segmentu u Europi, namjerava osvojiti C-segment. Marka ulazi u C-SUV segment s Bigsterom, potpuno novim modelom koji predstavlja primjer Dacijinih vrijednosti – pristupačan, ali cool, Eco-Smart, pouzdan i avanturistički piese auto ro.
Dizajn novog Bigstera pokazuje robusnost i sposobnost da podrži kupce u njihovim radnim, slobodnim i obiteljskim aktivnostima. Snažna prisutnost i osjećaj čvrstoće novog Bigstera dodatno su naglašeni kompaktnim, okomitim prednjim dijelom tipičnim za SUV modele. Prednji dio zadržava dizajn marke Dacia, sa širokom maskom hladnjaka u sjajnoj crnoj boji s legendarnim logotipom 'Dacia Link' u sredini. Isklesana vodoravna prednja hauba dizajnirana je kako bi vozaču omogućila jasan pogled na cestu. Stil novog Bigstera usmjeren je na bitne stvari, ne zaboravljajući "cool" dodir, koji je također dio vrijednosti marke i očekivanja kupaca od C-SUV-a. Ali Dacia je cool na svoj način. Grafički dizajn dodaje dašak ležerne elegancije prednjem dijelu i vratima, kao i iznad stražnje registarske pločice. I umjesto da slijede trend prema sjajnoj crnoj boji, Dacia dizajneri su se odlučili za mješavinu sjajne crne i mat, stvarajući snažniju i izdržljiviju završnu obradu. Novi Bigster: čvrst, hladan i ekološki pametan.
Prednja i stražnja zaštitna obloga su čvrsto obojene, što ih čini izdržljivijima i otpornijima. Zaštita koja se proteže oko cijele karoserije – bočne strane, lukovi kotača i donji dio odbojnika – izrađena je od strane Starkle®. Dacia koristi ovaj materijal za održiviji pristup. Razvijen od strane inženjera marke i od recikliranih materijala, Starkle® se koristi u svom sirovom, neobojanom obliku (više informacija u nastavku). Vrlo Dacia, a samim time i vrlo funkcionalan, novi Bigster prilagođava se ukusu i navikama kupaca u C-SUV segmentu. Novi Bigster opremljen je 17- ili 18-inčnim aluminijskim kotačima kao standardnom opremom i 19-inčnim kotačima grafičkog dizajna koji su dostupni kao dodatna oprema na vrhunskoj verziji Journey. Na višim razinama opreme, kupci se mogu odlučiti za crni krov, koji stvara dvobojni završni sloj koji naglašava dizajnerske linije automobila – prvi put za Daciju. Dostupna je i nova boja karoserije – Indigo plava. Ekskluzivno za novi Bigster, ova metalik nijansa dodaje dašak elegancije, odiše statusom, ali ostaje jednostavna.
U unutrašnjosti novog Bigstera dizajneri su se usredotočili na najvažnije: prostor, ergonomiju i udobnost. Visoko postavljena okomita armaturna ploča povećava prostor dostupan suvozačima.
Za veću učinkovitost, informacije o vožnji grupirane su na 7- ili 10-inčnoj digitalnoj ploči s instrumentima (ovisno o razini opreme), dok su informacije vezane uz multimedijski sustav prikazane na 10,1-inčnom središnjem zaslonu osjetljivom na dodir (standardna oprema za sve Bigster verzije) . Elegantna zelena linija proteže se između dva zaslona, vizualno ih integrirajući u kontrolnu ploču. Ovisno o razini opreme, novi Bigster nudi tri vrste središnje konzole sprijeda: nisku, srednju ili – po prvi put na Daciji – visoku konzolu s naslonom za ruke (s hladnjakom), indukcijskim punjačem i izdašnim prostorom za pohranu. Poseban naglasak stavljen je na presvlake sjedala.
Ovisno o razini opreme, fokus je na jednostavnosti i atraktivnosti (Bigster Essential i Expression), izdržljivosti i lakom čišćenju (Extreme) ili povećanoj udobnosti (Journey). Konačno, Dacijin potpis u obliku slova Y naglašava vezu između dizajna interijera i eksterijera novog Bigstera: ₋ Unutra, na otvorima za zrak u obliku slova Y (u bakreno smeđoj boji na razini opreme Extreme) i na ručkama vrata. ₋ Izvana, u svjetlosnom potpisu u obliku slova Y sprijeda i u LED svjetlima straga. ₋ Novi Bigster jedinstveno je vozilo koje pruža sve bitne stvari koje zahtijevaju kupci u C-SUV segmentu po Dacia cijeni, odražavajući pozicioniranje marke kao "najbolje vrijednosti za novac". Novi Bigster izgrađen je na CMF-B, platformi u središtu Dacijine industrijske strategije, s fleksibilnošću za pružanje posebno velikodušnog unutarnjeg prostora. Značajke automobila dizajnirane su tako da zadovolje zahtjeve kupaca u C-SUV segmentu, u pogledu: akustike (akustično vjetrobransko staklo, deblje staklo, akustika motora), završnih elemenata (novi tepisi, senzor LED) i udobnosti sjedenja (prilagodba suvozačevog lumbalni oslonac, naslon stražnjeg sjedala itd.), zajedno s dvozonskim klima uređajem sprijeda s ventilacijskim otvorima straga. Novi Bigster jedno je od najprostranijih vozila u C-SUV segmentu, zadovoljavajući ključni zahtjev kupaca na ovom tržištu. U automobilu se udobno smjesti pet osoba s njihovom prtljagom.
Prostor za glavu je najbolji u klasi i sprijeda i straga, za posebno opipljiv osjećaj prostranosti. Putnici straga dobivaju najbolji prostor za noge u klasi za iznimnu udobnost na dugim putovanjima. Novi Bigster također ima najbolji kapacitet prtljažnika u klasi – do 667 litara prema VDA, s dodatnim prostorom ispod školjke prtljažnika. Važna značajka za obiteljska putovanja. Duljina i visina prtljažnog prostora postavlja nove standarde na tržištu C-SUV vozila. Novi Bigster nudi mnoštvo praktičnih značajki i detalja koji kupcima omogućuju da maksimalno iskoriste izniman unutarnji prostor. Stražnja klupa djeljiva u omjeru 40/20/40 omogućuje korisnicima nošenje glomaznih predmeta bez ugrožavanja udobnosti putnika. Kada straga sjede samo dvije osobe, udobnost se može dodatno poboljšati preklapanjem središnjeg dijela naslona, koji postaje naslon za ruke uključujući dva držača za čaše i držač za telefon. S preklopljenim naslonima, Bigster nudi ravnu podnicu prtljažnika s izuzetnom maksimalnom duljinom tereta od 2,7 metara.
Funkcija Easy Fold olakšava preklapanje stražnjih naslona iz prtljažnika pomoću dvije poluge smještene s lijeve i desne strane prtljažnika. Izdržljivi gumeni uložak koji se lako čisti pruža idealnu zaštitu za pod prtljažnika. Kada se ne koristi, može se lako smotati i spremiti. Standardna je oprema za verziju Extreme i dostupna je kao dodatna oprema za sve modele Bigster. Novi Bigster također ima YouClip, Dacijin pametni sustav dodatne opreme. Jednostavan za korištenje i snalažljiv sustav za praktično i čvrsto pričvršćivanje širokog spektra dodataka na ključnim mjestima u putničkom prostoru. Bigster standardno dolazi s pet YouClip točaka: na kontrolnoj ploči, na bočnoj strani suvozačeve konzole, na stražnjoj strani središnje konzole, u prtljažniku i na unutarnjoj strani vrata prtljažnika. Kupci mogu dodati još dvije točke korištenjem naslona za glavu koji je dostupan kao dodatna oprema. Točke za pričvršćivanje YouClip mogu se koristiti za stalak za tablet, torbu za prtljagu, stalak za telefon sa ili bez indukcijskog punjača, vješalicu za kapute ili pametni uređaj 3-u-1 koji kombinira držač za čaše, kuku za torbu i prijenosni rasvjeta. Ovaj 3-u-1 sustav je standardna oprema na Bigster Extreme. Svi dodaci kompatibilni s YouClip-om dostupni su u mreži Dacia.
Novi Bigster ispunjava osnovne zahtjeve kupaca u segmentu C-SUV u pogledu opreme, fokusirajući se na svakodnevnu udobnost i praktičnost sa širokim izborom značajki kao standardne ili dodatne opreme, ovisno o verziji. Pristup Bigsteru je olakšan Hands Free ključem i električnim vratima prtljažnika. Standardna oprema na modelu Bigster Journey i opcija na modelu Extreme, električna vrata prtljažnika mogu se aktivirati na tri načina: putem gumba na prtljažniku pored svjetla registarske pločice, putem gumba na kontrolnoj ploči ili putem ključa. Svi modeli novog Bigstera standardno dolaze sa središnjim zaslonom osjetljivim na dodir od 10,1 inča.
Bigster Essential i Expression imaju multimedijski sustav Media Display s četiri zvučnika i bežičnim povezivanjem s Apple CarPlay®/Android AutoTM. Bigster Extreme i Journey imaju multimedijski sustav Media Nav Live, koji također pruža povezanu navigaciju s prometnim informacijama u stvarnom vremenu i ažuriranjem karte tijekom osam godina. Media Nav Live ima Arkamys 3D audio sustav sa 6 zvučnika. Postavljajući visoke standarde užitka u vožnji, novi Bigster standardno dolazi s digitalnom instrumentnom pločom od 7 inča (Essential i Expression) ili 10 inča (Extreme i Journey). Prilagodljiv zaslon u boji omogućuje vozačima da prikažu informacije koje smatraju najkorisnijima. Korisnici novog Bigstera također će cijeniti dvozonsku klimu s posebnim otvorima za putnike na stražnjim sjedalima, panoramski krov koji se otvara, bežični punjač za pametne telefone i još mnogo toga. Ovo je standardna ili dodatna oprema ovisno o verziji, tako da kupci uvijek imaju izbor. Ergonomija vozačkog položaja ključna je za sigurnost. Uz razinu opreme Journey, novi Bigster standardno dolazi s električnim kontrolama visine i nagiba vozačevog sjedala i ručno podesivom lumbalnom potporom. Bigster Journey i Extreme također imaju prilagodljivi tempomat (ACC) kao standard na hibridnim verzijama kako bi zadovoljili potrebe poslovnih kupaca i vlasnika voznih parkova na dugim putovanjima. Novi Bigster ispunjava najnovije europske sigurnosne standarde GSR II s nizom sustava za pomoć u vožnji na svim razinama opreme: napredni sustav kočenja u nuždi (gradsko/izvangradsko s obzirom na vozila, pješake, bicikliste i motocikliste), prepoznavanje prometnih znakova s brzinom upozorenje, pomoć pri parkiranju unatrag, upozorenje na kočenje u nuždi, upozorenje o napuštanju vozne trake, pomoć pri održavanju vozne trake, upozorenje za pozornost vozača i sustav za hitne pozive eCall.
Kako bi kupcima olakšala život, Dacia kombinira ove sustave s inteligentnom funkcijom nazvanom My Safety. To vozaču omogućuje trenutno prebacivanje određenih ADAS-a u korisnički način rada pri pokretanju kako bi se izbjeglo prilagođavanje svakog od njih bez vremena. Novi Bigster je prvi automobil koji se isporučuje s Dacijinim novim elektrificiranim pogonskim sklopovima, koji pružaju najbolju učinkovitost u klasi. Držeći se svojih vrijednosti, Dacia povećava upotrebu održivih materijala na Bigsteru.
Hibrid, samo na benzin i na benzin i propan-butan
Dacia Bigster je prvi model Grupe Renault koji je dobio potpuno novu pogonsku jedinicu HYBRID 155, koja kombinira 4-cilindrični benzinski motor od 107 KS, dva električna motora (motor od 50 KS i visokonaponski starter/generator), bateriju s kapacitetom od 1,4 kWh (230V) i automatskim električnim mjenjačem. Ima četiri stupnja prijenosa za motor s unutarnjim izgaranjem i još dva za elektromotore. Ova kombinirana tehnologija moguća je zahvaljujući nepostojanju kvačila. Pogonska jedinica HYBRID 155 nadopunjuje ponudu HYBRID 140 dostupnu na novom Dusteru i Joggeru. Omogućuje više snage (+ 15 KS), više okretnog momenta (+ 20 Nm do 170 Nm samo za motor s unutarnjim izgaranjem) i povećan kapacitet vuče (+ 250 kg na oko jednu tonu). Učinkovitost je također poboljšana, sa 6% smanjenjem potrošnje goriva i emisija, uglavnom zahvaljujući optimiziranom upravljanju brzinom motora. Kombinirajući regenerativno kočenje s visokim kapacitetom povrata energije baterije i učinkovitosti automatskog mjenjača, Bigster može ostati u potpuno električnom načinu rada do 80% vremena u gradu. Osim toga, automobil uvijek pali u potpuno električnom načinu rada.
Ponuđen prvi put u ponudi Dacia s ovom razinom snage, ovaj agregat temelji se na TCe 130 dostupnom u novom Dusteru. Ova prva razina elektrifikacije kombinira novu generaciju 1,2-litrenog 3-cilindričnog benzinskog turbo motora temeljenog na Millerovom ciklusu (optimizirana učinkovitost i smanjeni gubici pumpe) s blagim hibridnim sustavom od 48 V i 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Hibridni sustav podržava motor s unutarnjim izgaranjem tijekom faza pokretanja i ubrzanja, optimizirajući užitak u vožnji i smanjujući prosječnu potrošnju goriva (5,6 l/100 km) i emisiju CO2 (129 g/km) za oko 10% u usporedbi s LPG ekvivalentom vlast. Regenerativno kočenje puni bateriju od 0,8 kWh kao dio procesa koji je vozaču potpuno transparentan.
Dacia je neprikosnoveni LPG lider u Europi i jedini proizvođač automobila koji nudi opciju motora s dva goriva benzin/LPG za sve svoje modele s unutarnjim izgaranjem s oznakom ECO-G. S novim Bigsterom, Dacia otvara nove horizonte s motorom koji kombinira dvije vrste goriva s 48V blagim hibridnim sustavom. Blagi hibridni sustav podržava 1,2-litreni 3-cilindrični turbo motor, bilo da radi na benzin ili LPG, tijekom faza pokretanja i ubrzanja, za veći užitak u vožnji i veću učinkovitost. Regenerativno kočenje puni bateriju od 0,8 kWh kao dio procesa koji je vozaču potpuno transparentan. Kada radi na LPG, novi Bigster ECO-G 140 emitira prosječno 10% manje CO2 od ekvivalentnog nehibridnog benzinskog motora. S dva spremnika koji sadrže ukupno 99 litara goriva (50 litara benzina i 49 litara LPG-a) ima domet do 1450 km. Ugrađen ispod poda prtljažnika, LPG spremnik ne ugrožava prtljažni prostor. Prekidač na kontrolnoj ploči omogućuje brz i besprijekoran prijelaz s jedne vrste goriva na drugu.
Novi Bigster napravljen je da ide izvan utabanih staza sa sustavom pogona na sve kotače spojenim sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem i blagim hibridnim sustavom od 48 V za maksimalnu učinkovitost. Ovaj hibridni sustav podržava 1,2-litreni 3-cilindrični turbo motor tijekom pokretanja i ubrzanja, smanjujući potrošnju goriva i emisiju CO2 dok pruža više užitka u vožnji. Regenerativno kočenje puni bateriju od 0,8 kWh kao dio procesa koji je vozaču potpuno transparentan.
U skladu sa svojim Eco Smart pristupom, Dacia je ponosna što koristi veći udio održivih materijala u novom Bigsteru. Sve u svemu, Bigster sadrži gotovo 20% reciklirane plastike, veći postotak nego što je uobičajeno u automobilskoj industriji. Novi Bigster koristi Starkle®, materijal koji su izumili Dacijini inženjeri i koji se prvi put koristi u novom Dusteru. Starkle® sadrži do 20% recikliranog polipropilena. Budući da se koristi sirov i neobojen, ima manji ugljični otisak u proizvodnji. Štitnici podvozja i lukovi kotača, kao i dijelovi prednjeg i stražnjeg odbojnika izrađeni su od Starkle®-a, prepoznatljivog po svom šarenom izgledu. Prednja i stražnja zaštitna obloga novog Bigstera čvrsto su obojene, što je tehnika koja koristi manje boje dok dijelovi duže izgledaju dobro Ulei motor.
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal et Carbon karosszériasötttel et Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - Chez Volvo, l'activeur du XC90 et le nouveau moteur
- 2024-11-19 - Et le concept Toyota-Klassz-Offroad pour 2024 au SEMA-Messe erscheinen
- 2024-11-19 - 40 LE-vel tøb – en Sondermodel de legerősebb sörðurú Fabia
- 2024-11-18 - Brugte combi Puntos fuertes y debiles: Seat León ST
- 2024-11-18 - De Ihrem Ford Courier : ¡af űr kiskirálya elfőnt ! (PRÜFEN)
- 2024-11-17 - Kombi vozi Fiat Grande Panda: il ya un pixel
- 2024-11-14 - 700 km izviđanja Peugeota E-3008-hoz électrique
- 2024-11-14 - Peugeot ima model rashladne tehnike
- 2024-11-14 - Renault Master proizveden 2025. i dostupan od 2011
- 2024-11-14 - Viskeuze: som en Citroën et C4-gyel bátorottt er
- 2024-11-13 - Vissetekintő: pályamódósíszát az Opel Vectranál
- 2024-11-13 - Fourgon d'André modélisateur za VW Tayron: Schwarz, Minze et Tiguan
- 2024-11-13 - Mercedes G 63 AMG V12 : un légendaire "Würfel", en 5 étapes alt
- 2024-11-12 - E30 M3 također bi bio BMW
- 2024-11-12 - Alfa Romeo Alfetta GT 1.8 : legendarna od 50 godina
- 2024-11-12 - ¡Jetzt "AUDI" sa logotipom! ¿Er du en negy gyungonek?
- 2024-11-11 - VW Multivan je Double Decker Californische s duplim hubraumom
- 2024-11-11 - Défaut : Jobb-Reparatur, non ?
- 2024-11-11 - U novoj verziji Porsche Macana
- 2024-11-07 - Naš BMW M2: M4 motor od 460 inča ima duljinu od 14,9 inča
- 2024-11-07 - ¿Euh 7-euro-mercado en gasolina?
- 2024-11-07 - Rückblick: Seat Altea: ¿en perfecto estado?
- 2024-11-06 - Pour 50 ans d'âge en Mercedes-Benz avec des légendes de 5 ans
- 2024-11-06 - Citroën zette de tommeine voorganger C5 Aircross vor
- 2024-11-06 - En Peugeot-beggarhetöbbé-tektsi-kulcsmodelljeit
- 2024-11-05 - Est-ce qu'il s'agit d'un 6.2 litre-V8-american auto avec moteur?
- 2024-11-05 - Et VW-Auto n'a pas de fonds alternatifs
- 2024-11-05 - Novi Audi A5 : skriveni majstor elegancije (VIDEO)
- 2024-11-04 - Mercedes CLA i Geely Kauffirma nisu jednostavni i brugt, et briv brugt
- 2024-11-04 - Većina vozača Abartha nikada nije zabavljena
- 2024-11-01 - Et Volvo förtirstyringssystem – 2024 est le meilleur fabricant
- 2024-11-01 - Prikaz: Ford Focus II – radikalna promjena u 20 godina
- 2024-10-30 - Hyundai a une nouvelle voiture sa SUV électrique IONIQ 9-El
- 2024-10-30 - Az Audi schließt das Werk à Bruxelles
- 2024-10-29 - Baterija i Stellantis s novom elektronikom za Dodge Charger Daytona dostupni
- 2024-10-29 - Model Škoda avec Fabiát-rat skal nu lave dans la nouvelle verzija
- 2024-10-28 - En Renault présentateur en CLIO-t et en ZOE-t op 10. Renault-Festival
- 2024-10-28 - Notre Golf GTI Clubsport S: ¡Olyan aura lieu dans 40 jours!
- 2024-10-28 - Tiguan bira Golf à roues
- 2024-10-26 - Un dízel reneszánsza a G-szátnában a past II Future-ban in limitierter Auflage
- 2024-10-26 - Y 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto es de Uygéske Kingdomsban geferente
- 2024-10-26 - Najbolji Jeep za Avenger 4xe ekskluzivan je za The North Face Edition
- 2024-10-25 - Brugte Luxuslimousine: BMW 7er-Serie (F01)
- 2024-10-25 - Plus petit M235 Gran Coupé zamijenjen je novom konstrukcijom.
- 2024-10-25 - Dus Nebel kinézni az új Dacia Sandero
- 2024-10-24 - Une Volkswagen Jetta GLI 40. Un exemple de GTI américaine : une GTI americane
- 2024-10-24 - Zanošenje se zaustavlja na 270 km/ty kada stignete do Golfa R-hez erreicht
- 2024-10-24 - Pour 10 jours autonomes 120.000 km relatifs? ¡Volwaardig!
- 2024-10-23 - Hyundai ima ogroman ekran
- 2024-10-23 - Antigua Plaza Alhambra (7N) : Familienezept Spanyországból
- 2024-10-23 - Audi RS 4 B5 : un autre classique plus : la première étape
- 2024-10-22 - Brugte Luxuslimousine: Audi A8 (D4)
- 2024-10-22 - De Alfa Romeo Junior debitirao je istovremeno s Parisbanom i Szófiábanom
- 2024-10-21 - C'est une Mercedes E500?
- 2024-10-21 - 100.000 km u BMW-u M3-Mal : quel est votre idéal ? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Mercedes CLK 63 AMG Serie Negra: Gebrauchtwagen
- 2024-10-20 - Novi Land Cruiser de l'année 2024 imao je svoj debi
- 2024-03-02 - Brisači za auto - Jesu li za zamjenu? Vrste i kako odabrati?
- 2024-01-20 - Kočione pločice - Primjena, vrste, popravci i pitanja