Ilja Csubrikov imao je 90 godina. Evfordulója : Legendares Ergebnis
Ilya Chubrikov počeo se utrkivati s nepunih 17 godina na očevom motociklu DKW od 125 ccm, a prvi start na pravom natjecanju bio je tijekom cestovne utrke na Mount Stoletov 1952. godine. Prvu veliku pobjedu na bugarskom teritoriju bilježi već svojim debitantskim sudjelovanjem na međunarodnom motokrosu pod planinom Shipka 1956. godine. Euforija koju je izazvala među gledateljima i natjecateljima te beskrajni niz pobjeda nastavili su se iu prvoj polovici šezdesetih godina prošlog stoljeća. U to vrijeme domaći moto sport bilježio je uspjehe koji se i danas pamte ulei motor.
Prvi susret Ilije Čubrikova s trkaćim automobilima imao je zahvaljujući Emilu Razlogovu, tadašnjem direktoru DSP "Bulet". Sredinom 1960-ih ovo kratkotrajno poslovno poduzeće organiziralo je proizvodnju "Bulgarreno" 8 i 10, a ubrzo zatim otkupilo licencu za posebno uspješne sportske automobile Alpine A110. Chubrikov do tog trenutka nije ni pomišljao rastati se od motociklizma, no prihvatio je novi izazov koji je ubrzo dao prve rezultate.
Njegovo prvo sudjelovanje u automobilskoj utrci bilo je u proljeće 1967. godine na reliju “Transbalkanija”. Automobil Bulgarreno 8 s motorom od 1300 ccm izbija na prvo mjesto i uspijeva odnijeti neprikosnovenu pobjedu u ovom svojevrsnom auto-maratonu. Slučaj ostaje zauvijek upisan u povijest bugarskog moto sporta, ne samo zato što je to bio debitantski nastup Iliye Chubrikova na moto pozornici, već i zato što je to bila prva pobjeda Bugarina na međunarodnom reliju.
Nekoliko mjeseci kasnije, nakon službenog poziva iz Francuske, Ilya Chubrikov već se natjecao na reliju Monte Carlo uz neke od najvećih svjetskih reli vozača. U svom prvom ulasku bio je sa standardnom Alpineom, ali 1969. u Monte Carlo je stigao s Bulgaralpinom od 1300 ccm, koji je vozio u prvih 20 od ukupno 200 posada, ali je odustao zbog kvara. Treće i posljednje sudjelovanje Ilije Čubrikova na ovoj prestižnoj utrci bilo je 1971. godine, kada je njegov automobil opet bio "Bulgaralpin". Tada je uspio doći do 28. mjesta u generalnom plasmanu, od ukupno 220 posada koje su sudjelovale.
Prvu pobjedu Ilya Chubrikov s "Bulgaralpinom" ostvario je 1969. godine. tijekom petog Balkan relija u Turskoj.
Tijekom drugog izdanja relija Zlatni pijesci 1971. Iliya Chubrikov startao je s Alpine 1600 i postao prvi (i nažalost posljednji za dugi niz godina) bugarski natjecatelj koji je ikada zauzeo prvo mjesto na ovom najprestižnijem bugarskom reliju.
Sedamdesetih i ranih osamdesetih godina uspio je osvojiti 12 prvih mjesta u generalnim plasmanima nekih od najprestižnijih europskih relija kao što su "Kordatic" (1972), "Tatri" (1973), "Ruska zima" (1974), "Dunav" 1976. i 1978., kao i cijeli niz pobjeda na reliju Gunaidin. 1978., 1979., 1980. i 1983. godine, gdje se natjecao u Renaultu 5 Turbo. Jedna od posebno zanimljivih epizoda iz tog doba vezana je za sudjelovanje Ilije Čubrikova na maratonu "Tour of the Mediterranean Sea" 1978. godine. Do tada, a i dugo poslije, natjecao se samo s Renaultom, ali ovdje mu je, iznimno, automobil bila sasvim obična Lada 1300. Unatoč jakoj zapadnjačkoj konkurenciji, izbio je na prvo mjesto i osvojio reli.
Godine 1983 Iliya Chubrikov stigao je do petog mjesta u konačnom poretku Europskog prvenstva u reliju, a godinu dana kasnije postao je prvi i jedini Bugarin kojem je dodijeljen prioritet "A". Godine 1989 završio je ukupno šesti i drugi u skupini B Europskog prvenstva u reliju, a 1990. na istoj utrci osvojio je treće mjesto u generalnom plasmanu i prvo u skupini B.
- 2025-01-08 - Osram Night Breaker LED: Arbeitsbeleuchtung ohne Reflexion
- 2025-01-07 - Škoda 105/120/130 Serie M : en Legende, avec Heckmotor
- 2025-01-06 - Oltcit Club: România méltatlanul alulieertält autója
- 2025-01-05 - 50.000 kilometara depuis Nickerchen : dans Baba-Benz-Rekord
- 2025-01-04 - C'est comme ça, à simple fejlek er, mais c'est comme frugtbart
- 2025-01-04 - Od 4. do 6. siječnja 2011., Hemus je été nommé pour la première fois par Mal ofiziels Entlassen
- 2025-01-03 - Ein Jawa 350-638 40 Tag zuvor
- 2025-01-02 - Pour 40 ans, je suis allé à la police-MZ ETZ-250F u Bugarskoj
- 2025-01-01 - 80 dana i maksimalno 25 dana tijekom prvog posjeta Mazde RX-7
- 2024-12-31 - Ford Sierra XR 4: Végzetes vonzalom