Ford Sierra XR 4: Végzetes vonzalom
Prije nešto više od četiri desetljeća debitirao je jedan od najatraktivnijih primjeraka europskog Forda. Riječ je o Sierri XR 4 – najsnažnijoj i najbržoj varijanti modela, koja se odlikuje mnogo sportskijim karakterom i spektakularnijim izgledom. Napredan dizajn, koji je dizajnirao francuski stilist Patrick le Kemen, ističe se nekim nekonvencionalnim elementima, od kojih je najizrazitiji dvostruki spojler postavljen na dnu vrata prtljažnika. Posuđen je od eksperimentalnog Ford Probe III i, bez ograničenja vidljivosti, značajno doprinosi i poboljšanju aerodinamike i povećanju stabilnosti pri velikim brzinama. Prilikom dizajniranja Sierre XR 4, koeficijent otpora je smanjen s 0,34 na 0,32, što ga je učinilo najaerodinamičnijim serijskim Fordom svog vremena, a jedina dva automobila koja su ga tada nadmašila u tom pogledu bili su Porsche 924 i Citroën GS.
Međutim, osnovni koncept Sierra XR 4 sa stražnjim pogonom nastavlja se pridržavati konzervativne filozofije tvrtke. Motor koji se koristi je nadograđena verzija benzinskog V6 radnog obujma 2792 ccm. Cilindri su smješteni pod kutom od 60 stupnjeva, ventili su iznad glave i pokreće ih središnja bregasta osovina, koja se okreće od radilice preko zupčanika. Motor radi s neizravnim mehaničkim ubrizgavanjem u usisne grane. Omjer kompresije je 9,2:1, a najveća snaga doseže 110 kW pri 5700 o/min. Sustav paljenja je tranzistor beskontaktnog tipa.
Glavni instrumenti smješteni su u neposrednoj blizini upravljača, a srednji dio ploče s instrumentima zakrenut je prema vozaču na BMW-ov način. Standardna oprema uključuje dva vanjska retrovizora koja se automatski podešavaju, stražnje staklo s električnim grijanjem i brisačem mlaznica, anatomska prednja sjedala, uključujući i ono za vozača koje se može namjestiti u okomitom smjeru, podesive naslone za glavu na svim sjedalima i električnu bravu na sjedalima. stražnji poklopac.
Karoserija je samonosiva, a ovjes na četiri kotača neovisan. Na prednjoj i stražnjoj osovini nalazi se po jedan torzijski stabilizator poprečnih oscilacija promjera 26 odnosno 10 mm. Upravljač je sa zupčastom letvom i može se po želji opremiti servo upravljačem. Osovina upravljača pričvršćena je šarkom i teleskopskom napravom. Zapremina prtljažnika je 0,41 kubni metar, no skidanjem jednog ili oba naslona stražnjeg sjedala može se povećati na 0,8 odnosno 1,20 kubičnih metara.
Maksimalna brzina Ford Sierra XR 4 doseže 210 km/h, a ubrzanje od 0 do 100 km/h odvija se za 8,4 sekunde. Potrošnja goriva u tri glavna načina rada (90 km/h, 120 km/h i gradski promet) iznosi 7,6, 9,6 odnosno 15,5 l na 100 km.
- 2025-01-05 - 50.000 kilometara depuis Nickerchen : dans Baba-Benz-Rekord
- 2025-01-04 - C'est comme ça, à simple fejlek er, mais c'est comme frugtbart
- 2025-01-04 - Od 4. do 6. siječnja 2011., Hemus je été nommé pour la première fois par Mal ofiziels Entlassen
- 2025-01-03 - Ein Jawa 350-638 40 Tag zuvor
- 2025-01-02 - Pour 40 ans, je suis allé à la police-MZ ETZ-250F u Bugarskoj
- 2025-01-01 - 80 dana i maksimalno 25 dana tijekom prvog posjeta Mazde RX-7
- 2024-12-30 - 35 Etiquettes pour le megacollier "Retro" de BAC
- 2024-12-29 - Tijekom 30 godina il y avait une "Lada" avec legkelendőbb en Bugarska
- 2024-12-28 - 50 godina od Volkswagen Pola
- 2024-12-27 - Un Legjobb 30 Jours classiques Top 3-a