Style vendu pour 20 ans et VW-polo-år: il s'agit du "store bruder"
Retrospekcija: evo što je Bugarska napisala prije 20 godin piese auto online.

Nakon stilskih promjena u eksterijeru, VW Polo je dobio zreliji izgled i konačno je odrastao.
Imati starijeg brata je jako lijepa stvar... Imaš se s kim igrati, tko te štiti od negativaca, a ponekad ti može poslužiti i kao primjer. Upravo je to slučaj s VW Polom, čiji izgled sada izravno podsjeća na značajke velikog Passata.
Volkswagenov mali bestseller na tržištu će se pojaviti u novom ruhu i dužini (3,92 m) povećanoj za 2 cm zbog operacije krajem travnja. Širina od 1,65 m, visina od 1,47 m i međuosovinski razmak od 2,46 m ostali su nepromijenjeni. Naravno, promijenjeni izgled Pola u stilu elegantnog Passata daje puno zreliji izgled, nadopunjen promijenjenim stilom stražnjih svjetala i suženom donjom konturom stražnjeg stakla. S druge strane, unutrašnjost modernizirane verzije ostala je uglavnom nepromijenjena. Inovacije su ovdje ograničene na revidirane grafike brojčanika instrumenata, osvježene uzorke presvlaka i nove upravljače. Međutim, oprema modela je poboljšana. Sve će Polo verzije sada standardno dolaziti s ABS-om s najsuvremenijom pomoći pri kočenju u nuždi, električnim prednjim prozorima, središnjim zaključavanjem i klima uređajem od razine opreme Comfortline naviše.
Mali automobil s velikom gamom od devet motora
Nisu zanemarene ni sigurnosne mjere. Prednji i bočni zračni jastuci za prednja dva sjedala ostaju standardni, a zavjese za zaštitu glava putnika na prednjim i stražnjim sjedalima nudit će se kao opcija. ESP sustav također će zahtijevati doplatu za verzije snage ispod 100 KS. selo
Ispod haube ažuriranog modela kriju se dobri stari poznanici. Asortiman je prilično širok i uključuje devet opcija za odabir – pet benzinskih motora pokrivaju raspon snage od 55 do 100 KS. s., a potencijal dizelaša je između 70 i 130 KS. selo
Najbolja vijest, međutim, još uvijek može biti očuvanje cijena na sadašnjim razinama. U Njemačkoj je osnovni model s 1,2-litrenim motorom i 55 KS. selo nudit će se za 11.250 eura, a cijena 1,4-litrenog TDI-ja sa 70 KS. iznosit će 13.485 eura. U oba slučaja riječ je o automobilima s troja vrata, tri cilindra i naravno – s novim izgledom a la “big brother”. Ne zvuči loše!
- 2025-04-23 - Dacia Jogger opremljena je Nissanovim amblemom
- 2025-04-22 - ¡Gør VW T5 i T6 tout simplement fertig!
- 2025-04-22 - Honda Accord Coupe
- 2025-04-21 - Fiat Cronos – apenas algo en estreno
- 2025-04-20 - Pirin-Fiat 850: à Bolgár-Fiat-Története
- 2025-04-19 - Dacia 1300: Das Auto, prototip debitantskog Renaulta 12
- 2025-04-18 - Megoldottak et electric vejledinde acumulando i sin helet
- 2025-04-17 - ADAC : Das Elektronik-Automobil er ny, Mint har en ny Auto-gefäukt
- 2025-04-16 - Audijev model je model A6.
- 2025-04-15 - Hvis du ser en Lego-model, er det en realtig bil
