Renault ulazi u novu eru s malim električnim automobilima
Renault otkriva imena i siluete buduće ponude lakih gospodarskih vozila koja će redefinirati ovaj segment tržišt radiator apa international pret.

Estafette, Goelette i Trafic: tri snažna imena za tri osobnosti, osebujne i istovremeno komplementarne sa svojim zajedničkim DNK!
Tri su vozila rezultat suradnje s Flexisom, neovisnom tvrtkom koju su osnovali Renault Group, Volvo Group i CMA CGM Group. Ova nova serija potpuno električnih E-Tech kombija razvijena je kako bi zadovoljila cijeli niz zahtjeva poslovnih kupaca.
Izgrađeni na novoj platformi za skejtbord i SDV arhitekturi, ovi kompaktni, prostrani i prilagodljivi kombiji utiru put prilagođenim rješenjima koja će korisnicima pomoći da se snađu u energetskoj i tehnološkoj tranziciji.
Ova nova platforma predstavlja značajan napredak u dizajnu inteligentnih vozila, nudi fleksibilnost, ergonomiju i povezivost, s gotovo neograničenim mogućnostima personalizacije i smanjenim operativnim troškovima, a istovremeno osigurava visoku razinu sigurnosti i učinkovitosti.
Svako od tri vozila ima svoj identitet i dizajnirano je da zadovolji specifične potrebe.
Trafic E-Tech električni: moderan i funkcionalan
S ovim modelom četvrte generacije, Trafic ispisuje novo poglavlje u sagi koja je započela 1980. godine. S više od 2,5 milijuna proizvedenih jedinica od lansiranja, nastavlja svoj iznimno uspješan razvoj.
Model ima suvremene proporcije i dizajn s jednom kutijom za čist, dinamičan profil. Ima kratak prednji prepust i produljeni međuosovinski razmak, s kotačima postavljenim u kutovima kako bi se maksimalno povećao unutarnji prostor, a istovremeno zadržao radijus okretanja jednak onom Renault Clia.
S visinom manjom od 1,90 metara, ima jednostavan pristup podzemnim parkiralištima.
Njegov cjelokupni izgled točno odražava Renaultove nove dizajnerske elemente s tekućim, strukturiranim linijama.
S prednje strane, središnja značajka naglašava visokotehnološki izgled kade, prikazujući osvijetljenu gornju traku, s bočnim dnevnim svjetlima koja naglašavaju njezin ultramoderni karakter. U središtu trake, logo s pozadinskim osvjetljenjem također privlači poglede, odražavajući cjelokupnu pozornost posvećenu detaljima.
U profilu, središnja linija stvara osjećaj dinamičnosti, sa suptilnim vizualnim efektom koji pojačava dojam kretanja i energije čak i kada automobil miruje.
Stražnji dio ima visoku liniju karoserije u ravnini s bočnim prozorima, zajedno sa snažno zakrivljenim, asimetričnim vratima na šarkama i spojlerom s deflektorima za optimizaciju aerodinamike. Stražnja svjetla dobivaju jedinstveni svjetlosni potpis, naglašen 3D dizajnom koji dodaje prepoznatljiv i sofisticiran dodir stilu.
Percepcija robusnosti pojačana je zaštitom podvozja u crnoj boji s prednjim i stražnjim odbojnicima te donjim štitnicima vrata, naglašavajući dojam robusnosti za intenzivnu svakodnevnu upotrebu.
Goelette E-Tech electric: funkcionalno vozilo
Povijesno značajno Renaultovo lako gospodarsko vozilo, Goelette je na cesti već 10 godina od 1956. godine. Robustan, čvrst i jednostavan za transformaciju, jedan je od najpopularnijih kombija za vlasnike voznih parkova ili male tvrtke sa specifičnim zahtjevima.
Dizajniran da zadovolji širok raspon potreba, Goelette E-Tech electric dostupan je u tri verzije: šasija s kabinom, kombi i kiper, utirući put širokom rasponu transformacija.
Iskorištavajući sve prednosti fleksibilne i snalažljive arhitekture koju je omogućila ova nova generacija vozila, Goelette ima izvrsne proporcije sprijeda do B-stupa, na isti način kao i električni Trafic E-Tech.
Straga nema posebne opreme. Dizajniran je za gotovo beskrajan raspon dodataka i prilagođenih značajki, sa strukturnim dijelovima koji mogu primiti kombi ili druge konfiguracije prilagođene specifičnim zahtjevima korisnika.
Stražnja svjetla su funkcionalna i elegantna te ističu cjelokupni dizajn kade. Dostupan sa ili bez stepenica, Goelette E-tech electric je funkcionalno i moderno vozilo koje se može prilagoditi svim situacijama.
Estafette E-Tech električni: dizajniran za današnje gradove
Estafette E-Tech electric moderna je interpretacija Renaultovog kultnog kombija iz 1960-ih, skrojena prema potrebama moderne urbane logistike.
Više od pola milijuna vozila nosilo je ime Estafette između 1959. i 1980. godine. Ovo znakovito ime simbol je lakog gospodarskog vozila koje obuhvaća nekoliko generacija.
Njegov dizajn uvelike je inspiriran konceptnim modelom Renault Estafette, predstavljenim u rujnu 2024. godine.
Uz duljinu od samo 5,27 m i širinu od 1,92 m, ovaj kompaktni kombi lako je voziti u gradu. S visinom od 2,60 m omogućuje osobi s visinom od 1,90 m lako kretanje između kabine i prostora za teret.
Kao i električni Trafic E-Tech, izuzetno je manevriran, što mu omogućuje da se s lakoćom kreće uskim ulicama i gusto naseljenim urbanim područjima.
Nadahnut dizajnom Trafic E-Tech electric, Estafette E-tech electric ima veliko trodijelno panoramsko vjetrobransko staklo za veću vidljivost, sigurnost i udobnost za upravljačem. Moderni prednji dio ima prepoznatljiv svjetlosni potpis: svjetlosna traka sa savršeno poravnatim dnevnim svjetlima, naglašavajući visokotehnološki identitet kombija. Logotip Renault dodaje suzdržani, elegantni dodir ovom skladnom jedinstvu.
Estafette E-tech electric sadrži značajke dizajnirane za poslovne korisnike u gradu, poput kliznih bočnih vrata s nevidljivom integriranom šinom za glatko otvaranje.
Stepenice s obje strane olakšavaju ulazak i izlazak iz kade za ergonomičniju upotrebu.
Straga, jednodijelna rolo vrata optimiziraju prtljažni prostor, a stepenica od nehrđajućeg čelika naglašava robustan, visokotehnološki karakter kombija.
Zaštitni elementi u zrnato crnoj boji na gornjem i donjem dijelu tijela vizualno spuštaju tijelo, stvarajući dojam modernog stila i dinamičnosti. Ovi crni elementi također naglašavaju snagu karoserije, pružajući zaštitu potrebnu za intenzivnu upotrebu u urbanim sredinama.
Ova nova serija vozila proizvodit će se u tvornici Sandoville u Francuskoj, a na tržište bi trebala stići 2026. godine. Više detalja bit će otkriveno u nadolazećim mjesecima.
- 2025-02-18 - Volkswagen Karmann Ghia TC 145: čudan coupe iz Brazila
- 2025-02-17 - Aion V – kineski automobil
- 2025-02-15 - Peugeot na tržište lansira snažan obiteljski SUV 4x4 od 325 KS
- 2025-02-14 - Nijemci prestaju kupovati nove automobile
- 2025-02-13 - 40 godina od početka Renaulta koji je prijetio Ferrariju i Porscheu
- 2025-02-12 - Prvi Volkswagenov SUV nastao je prije pola stoljeća
- 2025-02-11 - Je li dovoljno pretrčati 89 kilometara?
- 2025-02-08 - De Tomaso Pantera L: zaboravljena legenda talijansko-američkog V8
- 2025-02-07 - U Europi je 1,8% automobila električno.
- 2025-02-06 - Renault 21: snažan odjek mode 80-ih
