Aion V – kineski automobil
Konkurent VW ID.4 ili Renault Scenicu dug 4,61 metar nosi pomalo čudan naziv "Aion V" i izgleda jednako neupadljivo. Ima nešto od mišićavog izgleda Mercedesa EQB i skandinavske jednostavnosti Volva XC40 – ali ne postoji ništa što bi se izdvojilo iz mase kompaktnih terenskih vozila. Kad se jednom sakrije iza ugla, zaboravite na to curea transmisie cu caneluri contitech pret.

Za putnike pak stvari izgledaju malo drugačije. S međuosovinskim razmakom od 2,75 metara, stražnje sjedalo nudi dovoljno prostora za noge, što je rijetkost u ovoj klasi, čak i na platformi električnih vozila. A vozač sjedi u kokpitu koji označava ID.4 kao digitalnog amatera s ograničenom ergonomijom.
Nije uzalud XXL zaslon na središnjoj konzoli i drugi zaslon iza upravljača koji je impresivniji i nudi više informacija od ID modela. A postavljen visoko i naprijed, čini Head-up zaslon suvišnim, na što Guangzhou ionako (još) nema odgovor.
No, poslužili su se trikom koji vjerojatno postoji samo u Kini: dok Europljani i Amerikanci u svojim klimatiziranim sjedalima mogu razlikovati samo mlako od blago rashlađenog, grijani pretinac između prednjih sjedala Aiona V održava temperaturu od minus 18 do plus 50 stupnjeva. Tako hladna kava s mlijekom ljeti zapravo ostaje ledeno hladna, a hamburger za van stiže vruć na stol.
Aion V za manje od 70.000 BGN.
S druge strane, ima pogon i, iznad svega, baterije koje su više nego konkurentne – pogotovo ako cijena počinje ispod 70.000 BGN. Elektromotor sprijeda mobilizira 204 ili 224 KS. i omogućuje maksimalnu brzinu od minimalno 180 km/h, a baterija u podu automobila ima litij-ionske ćelije kapaciteta 75 kWh. i omogućuje domet do 521 kilometar.
- 2025-02-20 - Mračna kronika rata na sofijskim parkiralištima: od proboja do smrti
- 2025-02-18 - Volkswagen Karmann Ghia TC 145: čudan coupe iz Brazila
- 2025-02-15 - Peugeot na tržište lansira snažan obiteljski SUV 4x4 od 325 KS
- 2025-02-14 - Nijemci prestaju kupovati nove automobile
- 2025-02-13 - 40 godina od početka Renaulta koji je prijetio Ferrariju i Porscheu
- 2025-02-12 - Prvi Volkswagenov SUV nastao je prije pola stoljeća
- 2025-02-11 - Je li dovoljno pretrčati 89 kilometara?
- 2025-02-10 - Renault ulazi u novu eru s malim električnim automobilima
- 2025-02-08 - De Tomaso Pantera L: zaboravljena legenda talijansko-američkog V8
- 2025-02-07 - U Europi je 1,8% automobila električno.
