Aion V – kineski automobil

Konkurent VW ID.4 ili Renault Scenicu dug 4,61 metar nosi pomalo čudan naziv "Aion V" i izgleda jednako neupadljivo. Ima nešto od mišićavog izgleda Mercedesa EQB i skandinavske jednostavnosti Volva XC40 – ali ne postoji ništa što bi se izdvojilo iz mase kompaktnih terenskih vozila. Kad se jednom sakrije iza ugla, zaboravite na to curea transmisie cu caneluri contitech pret.

Aion V – kineski automobil

Za putnike pak stvari izgledaju malo drugačije. S međuosovinskim razmakom od 2,75 metara, stražnje sjedalo nudi dovoljno prostora za noge, što je rijetkost u ovoj klasi, čak i na platformi električnih vozila. A vozač sjedi u kokpitu koji označava ID.4 kao digitalnog amatera s ograničenom ergonomijom.

Nije uzalud XXL zaslon na središnjoj konzoli i drugi zaslon iza upravljača koji je impresivniji i nudi više informacija od ID modela. A postavljen visoko i naprijed, čini Head-up zaslon suvišnim, na što Guangzhou ionako (još) nema odgovor.

No, poslužili su se trikom koji vjerojatno postoji samo u Kini: dok Europljani i Amerikanci u svojim klimatiziranim sjedalima mogu razlikovati samo mlako od blago rashlađenog, grijani pretinac između prednjih sjedala Aiona V održava temperaturu od minus 18 do plus 50 stupnjeva. Tako hladna kava s mlijekom ljeti zapravo ostaje ledeno hladna, a hamburger za van stiže vruć na stol.

Aion V za manje od 70.000 BGN.

S druge strane, ima pogon i, iznad svega, baterije koje su više nego konkurentne – pogotovo ako cijena počinje ispod 70.000 BGN. Elektromotor sprijeda mobilizira 204 ili 224 KS. i omogućuje maksimalnu brzinu od minimalno 180 km/h, a baterija u podu automobila ima litij-ionske ćelije kapaciteta 75 kWh. i omogućuje domet do 521 kilometar.

Autodijelovi AutoPower
Autodijelovi AutoPower

Za putnike pak stvari izgledaju malo drugačije

Nije uzalud XXL zaslon na središnjoj konzoli i drugi zaslon iza upravljača koji je impresivniji i nudi više informacija od ID modela