Volkswagen Karmann Ghia TC 145: čudan coupe iz Brazila
Postoje stvari u povijesti automobilskog dizajna koje je teško objasniti, a jedan od tipičnih primjera toga je Volkswagen Karmann Ghia TC 145. Pozadina ovog malo poznatog automobila datira iz 1962. godine, kada je Brazil postao druga i jedina zemlja u svijetu nakon što je započela s tim da će se voziti, a vols je došlo do dobrog tržišta. njegovog dizajna. Dakle, davne 1970. godine debitirao je novi model TC (Touring Coupe), a najzanimljivije kod njega je to što je glavni "krivac" za njegov vanjski dizajn bio nitko drugi do osobno Giorgetto Giugiaro bobina aprindere delphi pret.
![](https://www.autopower.parts/images/articles/volkswagen-karmann-ghia-tc-145-the-strange-coupe-from-brazil.jpg)
Rezultat potpune modernizacije karoserije nedvojbeno je prilično kontroverzan. I dok sprijeda ima donekle moderan, čak pomalo pretenciozan izgled za svoje vrijeme (iako dosta drugačiji od tipičnog sportskog izgleda), stražnji je dizajn nesretan. Gledano sa strane (i uz malo mašte), može se uočiti neka sličnost s Porscheom 911, no to je više u domeni dobrih želja. A sve je to doista neobjašnjivo, s obzirom na to da je Brazil tih godina proizvodio neke od najelegantnijih i najspektakularnijih sportskih automobila u Latinskoj Americi.
Volkswagen Karmann Ghia TC 145 koristi platformu modela 1600 Type 3. Iz istog modela potječe i zračno hlađeni bokser motor od 1584 ccm, koji je podvrgnut dodatnom ugađanju. Iako TC 145 pruža gotovo dvostruko veću snagu od svog izvornog prethodnika, Type 14, još uvijek ima mnogo toga za poželjeti. Početkom 1970-ih najveća brzina od 138 km/h i skromnih 65 konjskih snaga (48 kW) pri 4600 o/min bili su daleko od dostatnih za nešto što je pretendiralo biti sportski coupe. Da je ovaj automobil opremljen standardnim Porscheovim motorom, stvari bi vjerojatno izgledale puno optimističnije, barem u teoriji.
Iz trenutne perspektive, naravno, svaki klasični sportski automobil ima svoj šarm. Dodatna prednost TC 145 je činjenica da je većina proizvedenih primjeraka bila namijenjena samo za lokalno brazilsko tržište, a samo nekoliko primjeraka je izvezeno u inozemstvo, što ga čini velikom kolekcionarskom rijetkošću.
Ovaj egzotični brazilski Volkswagen proizvodio se između 1970. i 1976. godine, s ukupno 18.119 proizvedenih primjeraka u tom razdoblju.
- 2025-02-20 - Mračna kronika rata na sofijskim parkiralištima: od proboja do smrti
- 2025-02-17 - Aion V – kineski automobil
- 2025-02-15 - Peugeot na tržište lansira snažan obiteljski SUV 4x4 od 325 KS
- 2025-02-14 - Nijemci prestaju kupovati nove automobile
- 2025-02-13 - 40 godina od početka Renaulta koji je prijetio Ferrariju i Porscheu
- 2025-02-12 - Prvi Volkswagenov SUV nastao je prije pola stoljeća
- 2025-02-11 - Je li dovoljno pretrčati 89 kilometara?
- 2025-02-10 - Renault ulazi u novu eru s malim električnim automobilima
- 2025-02-08 - De Tomaso Pantera L: zaboravljena legenda talijansko-američkog V8
- 2025-02-07 - U Europi je 1,8% automobila električno.
![Autodijelovi AutoPower](images/autopower_website_preview.png)