Je li dovoljno pretrčati 89 kilometara?
Privremeni rezultati dugotrajnih ispitivanj parbriz.

NAŠ ELEKTRIČNI maratonac stari, a to se vidi i po kilometraži: originalna baterija kapaciteta 18,8 kWh. (net) sada omogućuje domet od samo 89 električnih kilometara kada je potpuno napunjen. To je jednako udaljenosti od Brandenburških vrata u Berlinu do Potsdama i natrag, nakon čega se morate ponovno napuniti. Nije 100 kilometara prijeđenih, jel moguće da će ti ovaj auto poslužiti? Možda. Postoji mnogo voznih profila kojima auto odgovara. Naravno samo pod određenim uvjetima. Prvo: uvijek trebate imati na umu najbližu stanicu za punjenje. Drugo: morate znati indikator baterije. Zašto? U prvih nekoliko kilometara, preostali domet jedva da se smanjuje, zatim brzo pada u srednjem rasponu između 70 i 40 posto, a opet je točan u nižem rasponu kada stvari postanu ozbiljne. Ovo je najvažnije: čak i ako je preostalo samo nekoliko kilometara, možete vjerovati automobilu! To smo razjasnili, a budući da se kapacitet baterije može precizno planirati, ne vjerujem samo sebi u gradskoj vožnji, gdje mogu puniti doslovno na svakom uglu. Umjesto toga, hrabro usmjeravam auto s malom kilometražom prema autocesti, gdje me nakon 70 kilometara čeka brza punionica. Moja ambicija: voziti bez produživača dometa. I stvarno radi, zapravo bih mogao prijeći još 15 kilometara. Nakon 20 minuta punjenja, odnosno nakon kave i šetnje oko ugla, i3 je spreman za sljedećih 90 kilometara. Čak i noću na seoskim cestama i s uključenim dugim svjetlima, i3 se dobro nosi. Zimi je dobro sa sobom imati malu dekicu jer grijanje sjedala ne radi. Automobil prikladan za svakodnevnu upotrebu? Ja kažem da. Postavlja se pitanje što će biti dalje jer se baterija ne popravlja s vremenom. "Nastavite voziti", savjetuje Wieland Bruch, BMW-ov ljubazan glasnogovornik za električnu mobilnost. Zamjena baterije bila bi preskupa i vratila bi doseg od oko 140 kilometara. Nije vrijedno toga, nije puno više nego što je sada. I meni je jasno: i3 još nije gotov.
+ deset godina i mnogo ljudi ga vozi? Ne pokazuje svoje godine.
– Minus? Čvrsta vožnja s tankim kotačima, nemam drugih zamjerki na ovaj auto.
BMW i3 REX
START 06.03.2014
CIJENA SA DODATKAMA 46502 eura
DO SADA SMO PREŠLI 155.486 km
TESTNA POTROŠNJA 17,3 kWh/100 km
- 2025-02-18 - Volkswagen Karmann Ghia TC 145: čudan coupe iz Brazila
- 2025-02-17 - Aion V – kineski automobil
- 2025-02-15 - Peugeot na tržište lansira snažan obiteljski SUV 4x4 od 325 KS
- 2025-02-14 - Nijemci prestaju kupovati nove automobile
- 2025-02-13 - 40 godina od početka Renaulta koji je prijetio Ferrariju i Porscheu
- 2025-02-12 - Prvi Volkswagenov SUV nastao je prije pola stoljeća
- 2025-02-10 - Renault ulazi u novu eru s malim električnim automobilima
- 2025-02-08 - De Tomaso Pantera L: zaboravljena legenda talijansko-američkog V8
- 2025-02-07 - U Europi je 1,8% automobila električno.
- 2025-02-06 - Renault 21: snažan odjek mode 80-ih
