Toyota lansira šest novih električnih automobila u Europi u jednoj godini
Na Toyotinom godišnjem događaju o strategiji proizvoda prošlog tjedna, tim globalnih i europskih rukovoditelja predstavio je niz novih Toyota i Lexus proizvodnih i konceptnih vozila. Godišnji događaj, kojem je prisustvovalo 350 medijskih kuća, prikazao je strategiju tvrtke koja se razvija kako bi zadovoljila promjenjive potrebe kupaca i njen prijelaz na ugljičnu neutralnost suport trapez vaico pret.

Višestruka strategija proizvoda usmjerena na ugljičnu neutralnost
Bit Toyotinog višestrukog pristupa ugljičnoj neutralnosti je pružiti kupcima izbor održivih rješenja, bez obzira na to gdje žive, njihovu individualnu okolinu i okolnosti. Ova strategija uključuje cijeli niz pogonskih sklopova, od hibrida s fleksibilnim sustavima goriva (za goriva koja sadrže različite udjele etanola i benzina) u Južnoj Americi, do novih limuzina s gorivnim ćelijama u Japanu. U Europi, gdje je prodaja električnih vozila na baterije (BEV) među najvećima u svijetu, Toyota predstavlja tri nova proizvodna modela, s još tri koja će biti dodana do 2026. godine. Ovaj pristup prilagodbe potrebama kupaca i nuđenje izbora rješenja pomogao je Toyoti da osigura rekordnu prodaju od 1,217 milijuna vozila u Europi 2024. godine.
Ovom prilikom Simon Humphreys, direktor marke i član uprave Toyota Motor Corporation, istaknuo je sljedeće: „Bit naše filozofije je da svi kupci trebaju biti u mogućnosti napraviti pravi izbor za sebe. Pružanje izbora i prilika u središtu je naše težnje za stvaranjem sve boljih automobila i odnosi se na sve što radimo – a to uključuje i put do održivosti.”
Nova Toyota C-HR+ proširuje Toyotinu prisutnost u ponudi električnih automobila. Izgrađen na posebnoj platformi e-TNGA, bit će dostupan i s pogonom na prednje kotače i s pogonom na sva četiri kotača. U skladu s naslijeđem Toyote C-HR, zadržava odvažan i upečatljiv stil karoserije u stilu kupea i ima postavku koja bi trebala stvoriti inspirativno iskustvo za kupce.
Uz nedavno predstavljeni Urban Cruiser, Toyota predstavlja tri nova BEV modela u segmentima B, C i D-SUV, koji su glavni dio europskog tržišta automobila. Time će se ukupan broj BEV baterijskih električnih modela za Toyotu i Lexus u Europi do 2026. godine popeti na 14.
Yoshihiro Nakata, predsjednik i izvršni direktor Toyota Motor Europe, istaknuo je: "77% Toyotinih vozila koje prodajemo u Europi proizvedeno je u Europi", dodajući koliko su važna "snažna partnerstva s drugim tvrtkama u opskrbnom lancu i dobavljačima diljem Europe koji nas podržavaju u ovoj velikoj proizvodnoj aktivnosti." Ovaj golemi ekosustav lanca proizvodnje i opskrbe pomaže u osiguravanju održivog zapošljavanja za obitelji i zajednice diljem Europe.”
Lexus predstavlja tri nova baterijska električna vozila Lexus preuzima vodstvo u baterijskim električnim vozilima uvođenjem tri nova modela BEV u sljedećih 12 mjeseci. Godine 2024 Globalna prodaja Lexusa porasla je na preko 851.000 vozila, s porastom prodaje u Europi od 20% u odnosu na prošlu godinu na rekordnih 88.184, koji nosi sve elemente kaizena bZ4X, prvi je od tri nova Lexus BEV-a koji će debitirati ove godine.
- 2025-03-14 - Škoda je objavila pregled svog SUV-a sa sedam sjedala
- 2025-03-12 - Mercedes C 63 AMG (2010): Rabljeni automobil
- 2025-03-11 - Datsun 280Z: slika pristupačnog GT-a
- 2025-03-10 - BMW 745i (E65): pravi luksuz za 20.000 leva?
- 2025-03-09 - Hoće li Toyota lansirati mali Land Cruiser 2025.?
- 2025-03-08 - BYD gradi dronove i hangare u svojim automobilima
- 2025-03-07 - Barkas B1000: prvi i jedini
- 2025-03-06 - Formentor – dobar izbor
- 2025-03-05 - Test: BMW iX izvrstan je automobil za duga putovanja
- 2025-03-04 - Rabljeno vozilo: Mazda CX-5
