Test: BMW iX izvrstan je automobil za duga putovanja

iX se tijekom prvog testa vozio iznimno tiho, čak i pri velikim brzinama. Pomogli su mu trikovi poput pjene s unutarnje strane guma. Zračni ovjes na iX xDrive50 koji smo testirali radi vrlo dobro compresor supraalimentare bts turbo pret.

Test: BMW iX izvrstan je automobil za duga putovanja

Isporuka snage je impresivna. Veliki broj newton metara je uvijek dostupan. Terenac težak gotovo 2,6 tona ubrzava smireno, ali nepokolebljivo. Osim toga, elektronika gotovo telepatski regulira raspodjelu snage između prednjeg i stražnjeg elektromotora. Ova vrsta pogona na sve kotače jedini je pravi način da se tih 765 Nm pošalje na cestu.

Jednostavno rukovanje i mala potrošnja

U isto vrijeme, automobil se lako dozira, oporavlja se u fazama i prilično inteligentno. odlično: Pritiskom na papučicu iz režima rada u vožnji, iX se prilično silovito kreće naprijed. U opuštenom eko režimu, automobil je trošio neočekivano malo: mogući su rezultati manji od 25 kWh.

AUTO BILD još uvijek nije uspio pronaći u iX-u BMW-ov apsolutno dobar pogonski stroj. Upravljač je prelagan za ovu težinsku kategoriju i povratne informacije nisu osobito dobre. Osim toga, potrebna je pretjerana koncentracija za upravljanje ogromnim i teškim automobilom s kotačima od 22 inča na međugradskim cestama.

Zaključak Jana Horna: Samouvjeren, brz i udoban – prvoklasni automobil za duga putovanja. Kilometraža mu je također pristojna.

iX M60 je uvjerljiv na testu

Najjači iX na testu: kao i SUV M60, snažan je, brz, udoban, prostran i izvrsno povezan. Posebno nas se dojmio infotainment sustav s vrlo dobrim sustavom glasovnih naredbi. Izuzetno snažan pogon također nas je razveselio – dinamičke karakteristike su vrhunske. Inače mu je cijena dosta visoka.

Autodijelovi AutoPower
Autodijelovi AutoPower

Isporuka snage je impresivna

Jednostavno rukovanje i mala potrošnja