Sustav automatskog učenja ne radi.

Umjesto vidljivijeg, apsolutno nevidljivog: studija otkriva da neki sustavi za pomoć pri automatskom kočenju imaju problema s reflektirajućom odjećo pompa de apa valeo pret.

Sustav automatskog učenja ne radi.

Odjeća s reflektirajućim elementima pomaže vozačima da lakše uoče pješake u mraku. Međutim, čini se da neki sustavi automatskog kočenja imaju problema s reflektirajućim elementima, otkriva nedavna studija Insurance Institute for Highway Safety (IIHS). Tijekom testova pokazalo se da su pješaci praktički nevidljivi.

Američka neprofitna organizacija testirala je tri automobila u eksperimentu - Hondu CR-V, Mazdu CX-5 i Subaru Forester, svi proizvedeni 2023. godine. Maneken igra ulogu pješaka, postavljenog kao da prelazi ulicu. U odvojenim testovima, osoblje IIHS-a oblači lutku u odjeću s vodoravnim reflektirajućim prugama ili u jaknu od reflektirajućeg materijala.

Ozbiljni problemi za dva SUV vozila

U različitim svjetlosnim situacijama SUV-ovi se kreću prema lutki brzinom od 25 mph (oko 40 km/h). Rezultati nisu isti: kada lutka nosi reflektirajuću odjeću, sustavi Honda i Mazda ponekad uopće ne aktiviraju kočnice. Zanimljivo, funkcija auto-stop ponekad radi bolje kada je lutka odjevena u crno. Kod Subarua, međutim, sustav radi gotovo u svim slučajevima.

Još nije jasno zašto senzori i kamere nekih automobila imaju problema s reflektirajućom odjećom. Također nije poznato koliko je sustava trećih strana pogođeno problemima. Glasnogovornik IIHS-a nazvao je rezultat testa "zabrinjavajućim".

Autodijelovi AutoPower
Autodijelovi AutoPower

Odjeća s reflektirajućim elementima pomaže vozačima da lakše uoče pješake u mraku

Američka neprofitna organizacija testirala je tri automobila u eksperimentu - Hondu CR-V, Mazdu CX-5 i Subaru Forester, svi proizvedeni 2023