Verteidiger Octa 635 lóerőkal: igazi terepjáró (TESZT)
Octa Defender je u svojoj verziji kombinacija trkaćeg automobila i avanturističkog SUV- pompa de apa ruville pret.
U svom prvom životu bio je pustolov, radna životinja i iznad svega statusni simbol. Jer više od 60 godina Land Rover Defender nije doživio značajnije promjene – i postao je ikona. Ali na kraju, na kraju, gotovo da više nije bilo meraklija koji su htjeli kupiti heroja blata.
Ali onda se ponovno izmislio i, bez varanja na originalu, postao dizajnerski automobil koji se pokazao prikladnim za širi krug kupaca. I taj se potez pokazao uspješnim: iako su se cijene modela više nego udvostručile, prodaja je porasla - a to se dogodilo nakon promjene generacije prije gotovo pet godina.
Kako bi osigurao da konverzije ostanu visoke u budućnosti, Land Rover dodaje verziju Octa u ponudu. Ime je dobio po oktaedru – kristalnom obliku dijamanta, najtvrđeg materijala u prirodi. Britanci su ponosni što u susret novoj modifikaciji predstavljaju ne samo najjači Defender od njegove premijere 1948. godine, već i najsposobniji model u povijesti. A s obzirom na Defenderovu prošlost, to puno znači.
Defender Octa s 4,4 litrenim motorom iz BMW-a
Da bi to postigli, Britanci su napravili modifikacije u tri smjera: prije svega, naravno, na pogonu. Dok je do sada V8 sa svojih "samo" 500 KS. bio "šlag na torti", sada Octa mobilizira 635. A kako se "osmica" Britanaca ne može nositi sa zahtjevima standarda Euro 7, 5-litreni motor zamijenjen je 4,4-litrenim agregatom iz BMW-a (kao što je Range Rover dugo koristio).
Hidraulički ovjes iz Range Rover Sporta, koji reagira munjevito, trebao bi spriječiti prevrtanje, njihanje i proklizavanje – te osigurati bolju upravljivost automobila na cesti i izvan nje u kombinaciji sa širim tragom, povećanim razmakom od tla od gotovo četiri centimetra i boljim napadni kutovi.
I nemojmo zaboraviti: sve to izgleda sjajno: s ukupno sedam centimetara širine blatobrana, Defenderov stav je još impresivniji. Zahvaljujući natpisima i ukrasnim umetcima od karbona, ovaj terenski automobil može se pokazati atraktivnijim od niza sportskih automobila.
Prilično jednostavnog izgleda simbol dijamanta u prstenu koji je Land Rover odabrao za Octin logo krije nešto mistično u sebi: više podsjeća na skupinu zlikovaca koji napadaju Bonda nego na geometrijski trik. Šteta samo što je motor tako tih – a čak ni u Octa načinu rada akustički ne odaje brutalnu snagu koja se krije ispod haube. Čak ni nova sjedala koja vibriraju uz zvuk to ne mogu nadoknaditi.
Ali motor ćete osjetiti: ako teškim planinarskim čizmama gurnete papučicu gasa do poda, mobilizirat ćete do 800 Nm okretnog momenta i Defender će jurnuti naprijed poput nosoroga u napadu. V8-modelu treba 4 sekunde da katapultira kolosa od 0 do 100 km/h, a tek pri 250 km/h zdrav razum inženjerskog tima prevladava nad snagom pogona.
I dok ste kod starog Defendera ponekad u duploj brzini nakon nekih manevara mogli ostati bez daha, novi se model impresivno precizno drži zadane idealne putanje: upravljač mu je "oštriji", ovjes čvršći, a auto napada samouvjereno ravnomjerno. najoštriji zavoji.
Naravno, impresivno je što Octa može na asfaltu. No, u AMG-u ili M GmbH-u s istim vježbama se nose ništa lošije. No, za razliku od svih ostalih izvedbenih SUV-ova (točnije SUV-ova), Defenderov sat dolazi tek kad završi asfalt.
Okretan magarac
Umjesto kompromisa u upravljanju blatom, voditelj razvoja Matt Becker ide još korak dalje: terenske performanse Octa-e čak su dodatno poboljšane. Automobil karakterizira povećana dubina gaženja u usporedbi sa standardnim Defenderom – i može se popeti na ozbiljnije padine. Ali iznad svega, može jurišati po šljunku ili pijesku tako impresivnom brzinom, a sa stražnjim dijelom koji je tako okretan za automobil s pogonom na sva četiri kotača, ostajete bez riječi.
Čak i ako izgubi trakciju, što je ponekad poželjno, novi način letenja prepoznaje odmicanje kotača od tla i trenutno prilagođava hidraulički ovjes za meko slijetanje. Tada se osjećate kao pilot na posebnoj Dakar etapi. Nije ni čudo što Britanci službeno šalju Octu da se natječe u najprestižnijoj pustinjskoj utrci 2026. godine.
Brži i čvršći na cesti, divlji off-road i još privlačniji na bulevaru: sve to čini Octu ne samo najsnažnijom, već i najsvestranijom Defenderom svih vremena. Međutim, Britanci za njega žele puno: uz osnovnu cijenu od 370.000 BGN, košta gotovo 120.000 BGN više od standardne 8-cilindrične verzije.
- 2025-01-21 - En réponse à Saab 98-Prototyp, pour le véhicule automobile utilized
- 2025-01-20 - ¿En B8 GT, vil Alpina en model?
- 2025-01-19 - Aucune idée
- 2025-01-18 - Je li to VW T-Roc?
- 2025-01-17 - Viszakeittja : fourgons i Volkswagen Bora à Los Angeles i salonski automobili
- 2025-01-16 - Lancer, Schneller, Neuwertiger Carrera GT
- 2025-01-15 - Reconditionneur de BYD Toyota en vente au Japan
- 2025-01-14 - Udaljenost između Szófia-Várna i Szófia-Várna je 70 km
- 2025-01-13 - BMW s iDrive tehnologijom (VIDEO)
- 2025-01-12 - MZ ETZ 125/150 : en argot Sotsa kétkerekű