Do 1995. Nissan se proizvodio u Grčkoj.

Iako je početkom šezdesetih godina prošlog stoljeća, relativno blizu Bugarske, točnije u grčkom gradu Volosu, otvoren jedan od prvih službenih Datsun i Nissan prodajnih mjesta u Europi, u to su vrijeme japanski automobili još uvijek bili daleka i nepoznata azijska egzotika među Bugarima ljubitelji automobila. Situacija se nije puno promijenila ni ranih 1980-ih, kada je u našoj neposrednoj blizini puštena u rad jedna od prvih Nissanovih montažnih tvornica u Europi. Izgradio ga je moćni konzorcij Theocarakis Group, koji je svoje aktivnosti započeo kao mala tvrtka za prodaju auto opreme i goriva, koju je osnovao Nikolaos Theocarakis 1924. godine. u Pireju. Posao se razvijao vrlo uspješno i malo prije početka Drugog svjetskog rata Theocharakis je već bio najveći uvoznik automobilskih rezervnih dijelova u Grčkoj. Godine 1937 Osnovao je tvornicu za proizvodnju automobilskih kočnica i presvlaka, a istodobno je vlasnik prijevozničke agencije s velikim autobusnim voznim parkom. Ubrzo nakon završetka rata ulazi u gumarski obrt, a 1957. god. postaje ekskluzivni distributer Yokohama Rubber Company za Grčku. Godine 1959 To je dovelo do stvaranja prvog dioničkog društva, Theocarakis SA, čija je glavna djelatnost bila vezana uz distribuciju guma Yokohama filtru aer bosch pret.

Do 1995. Nissan se proizvodio u Grčkoj.

Prekretnica u povijesti grupe bila je 1961. godina kada su Nikolas Theocharakis i njegova dva sina, Ioannis i Vasilis, koji su bili aktivno uključeni u obiteljski posao od malih nogu, postali službeni predstavnici Nissana u Grčkoj, postavši tako prvi predstavnici japanski brend u Europi. Nova tvrtka za trgovinu automobilima koju su osnovali zove se Nic. J. Theocarakis SA

Zahvaljujući iznimnoj pouzdanosti, visokoj kvaliteti i konkurentnim cijenama, Nissanovi automobili i kamioneti (u to vrijeme još prodavani pod markom Datsun) postali su posebno traženi na grčkom tržištu.

Kao rezultat toga, 1976 Osnovana je tvrtka TEOCAR doo koja je započela proizvodnju teretnih platformi za lake modele Datsun, au tu svrhu izgrađeno je moderno poduzeće na mjestu stare tvornice kočnica u Ateni. Nedugo zatim, TEOCAR doo postaje glavno industrijsko poduzeće grupe, a 1978. Počinje izgradnja velike montažne tvornice u industrijskoj zoni Volosa, a TEOCAR doo. transformirano je u dioničko društvo sa 100% grčkim kapitalom. Tijekom tog razdoblja Theocarakis grupa postala je jedna od najvećih industrijskih i komercijalnih grupa u Grčkoj.

Prvi automobil je sišao s proizvodne trake u veljači 1980. i tvornica je radila do 1995. godine, kada su se ekonomski uvjeti na automobilskom tržištu dramatično promijenili, te je bila prisiljena prestati s radom. Tijekom tog razdoblja proizvedeno je 170.000 osobnih automobila i kamioneta, što je učvrstilo Nissanovu uspješnu prisutnost na grčkom automobilskom tržištu, a nakon 1979. god. pozicionirao na vrhu 14 uzastopnih godina.

Godine 1982 Osnovana je tvrtka TECOM SA čija je tvornica, smještena u blizini TEOCAR-a u Volosu, specijalizirana za proizvodnju autosjedalica i metalnih komponenti i dijelova.

TECOM i TEOCAR trenutno upravljaju fotonaponskim postrojenjem u regiji Volos, koje proizvodi električnu energiju od 2007. ovim putem.

Autodijelovi AutoPower
Autodijelovi AutoPower

Prekretnica u povijesti grupe bila je 1961

Zahvaljujući iznimnoj pouzdanosti, visokoj kvaliteti i konkurentnim cijenama, Nissanovi automobili i kamioneti (u to vrijeme još prodavani pod markom Datsun) postali su posebno traženi na grčkom tržištu