Automóviles DS : depuis 70 ans
DS Automobiles ima izvanredno naslijeđe inspirirano DS-om predstavljenim 1955. godine. Ovaj kultni model puno je više od automobil pompa de apa saleri pret.
Lansiran 1938. Predvođen šefom Citroëna Pierreom Boulangerom, a nastavio njegov nasljednik Pierre Bercot 1950., projekt VGD ("Véhicule à Grande Diffusion" ili "Vozilo masovne proizvodnje") urodio je plodom 17 godina kasnije lansiranjem DS 19 u listopadu 1955.
Tri osobe imaju ključnu ulogu u dizajnu i razvoju automobila:
IZLOŽBA AUTOMOBILA U PARIZU 1955.: DEBI DS
Dana 6. listopada 1955. god DS 19 ima svoj debi na Salonu automobila u Parizu. Ispod veličanstvenog zasvođenog krova Grand Palaisa, otkrivanje ovog prethodno tajnog automobila izaziva čuđenje i divljenje. Njegove avangardne, a opet elegantne linije odmah postavljaju novi standard. Posjetitelji i novinari doslovno su hipnotizirani, a natjecatelji mogu samo pljeskati genijalnosti novog automobila. Prema računima od tada, do kraja dana prodano je 12.000 DS 19, a kada je sajam zatvoren 10 dana kasnije, bilo je oko 80.000 narudžbi.
Proizvodnja DS-a započela je 7. listopada 1955. godine. u tvornici Quai de Javel u Parizu (Francuska), dan nakon svog debija na sajmu automobila u Parizu. Izgled prvih modela bio je toliko inovativan da su se gomile ljudi često okupljale kako bi ih pogledale. Pionirska tehnička i estetska rješenja automobila izazivaju neutoljivu znatiželju, budući da DS nije samo prava automobilska skulptura, već predstavlja i vrhunac tehnološkog dostignuća. Na primjer, njegov izniman hidropneumatski ovjes pruža neviđenu razinu stabilnosti i udobnosti. Još jedna nova sigurnosna značajka je snažan hidraulički potpomognuti kočioni sustav s prednjim disk kočnicama, koji osiguravaju tako kratke zaustavne putove da zbunjuju čak i iskusne vozače na njihovom prvom iskustvu s DS-om.
Od samog početka DS 19 ima iznimno međunarodnu karijeru. Automobil se od 1956. godine sklapa u Velikoj Britaniji i Belgiji. a u Južnoj Africi od 1959. Simbol francuske elegancije i avangarde, automobil se izvozio diljem zapadne Europe, u gotovo sve zemlje Commonwealtha, uključujući Kanadu i Australiju, kao i u SAD, gdje je brzo stekao veliku bazu odanih obožavatelja.
POBJEDA U MONTE CARLU: JAKI TRKAĆI AUTOMOBIL
U siječnju 1956., tri mjeseca nakon predstavljanja, DS 19 debitirao je na najprestižnijem reliju. Automobil je zauzeo prvo mjesto u svojoj klasi, postavši prvi francuski automobil i svih šest prijavljenih automobila završilo je utrku. Godine 1959 tim Coltelloni-Alexandre-Desrosiers osvojio je prvo mjesto u ukupnom plasmanu s ID 19, au narednim godinama uslijedio je niz impresivnih vrhunskih postignuća. Godine 1966 verzija DS-a "21" ostvaruje drugu pobjedu u Monaku s finskom ekipom Toivonen-Mikander. DS nije samo izvanredan automobil za duge relacije, već i izvanredan konkurent na svjetskoj sceni!
U rujnu 1962 DS prolazi svoj prvi prednji facelift. Veliki otvori za ventilaciju blatobrana su uklonjeni i zamijenjeni s dva gumena odbojnika u obliku strelice, a donji branik je redizajniran. Ovo poboljšanje dodatno optimizira aerodinamiku automobila, smanjuje potrošnju goriva i povećava maksimalnu brzinu na 160 km/h.
U listopadu 1965., godinu dana nakon lansiranja DS Pallas 1964., predstavljen je novi DS sa snažnijim motorom od 2175cc. cm, razvijajući 109 KS. i pruža maksimalnu brzinu od 175 km/h! Osim DS 19 koji je dostupan od 1955. a ime je dobio po svom motoru od 1911 ccm. cm, asortiman je obogaćen modelom DS 21.
Godine 1967 DS prolazi kroz facelifting koji, osim naglašavanja njegovog već univerzalno odobrenog dizajna, također uključuje novu sigurnosnu značajku – poznata prednja svjetla za zavoje, koja su sada standardna na vrhunskim modelima Prestige, Pallas i Cabriolet. Od sada DS osvjetljava unutrašnjost zavoja i prije nego što uđe u njih!
I na ekranu i na cesti, DS brzo ostavlja trag. Svijet kinematografije dodjeljuje mu glavne uloge koje se i danas pamte. Od kriminalističkih filmova do komedija, poput velikih zvijezda, DS blista u svim žanrovima. Može ga se vidjeti, primjerice, s Brigitte Bardot u Parižanki (1957), s Alainom Delonom u Samuraju (1967), s Jean-Paulom Belmondom i Bourvilleom u Mozgu (1969), s Jeanom Gabinom i Fernandelom u Tom nježnom Age (1964.), pa čak i s Louisom de Funesom u Rabbi Jacobu (1973.). I ovdje DS predstavlja eleganciju, brzinu i snagu.
2014: LANSIRANJE MARKE DS AUTOMOBILES
Osnovan u Parizu 1. lipnja 2014., DS Automobiles etablira se kao zasebna marka. Njegov cilj je razviti vrijednosti inovacije i razlikovanja naslijeđene od DS-a od 1955. godine i utjeloviti francusku umjetnost putovanja. Godine 2025 DS Automobiles nudi globalnu i raznoliku ponudu s modelima DS 3, DS 4, DS 7 i N°8.
- 2025-01-30 - Pannónia P12: posljednji mađarski motocikl napravljen prije 50 godina
- 2025-01-29 - Kicsi agressif "vágó"
- 2025-01-28 - DS Automobiler: dostupan nakon 70 godina
- 2025-01-27 - Quelle est la durée de votre séjour au refuge PRUEBA EL MEJOR?
- 2025-01-27 - Sustav automatskog učenja ne radi.
- 2025-01-25 - Une belle Toyota Supra Turbo de l'année 1988 avec Schaltgetriebe
- 2025-01-24 - Njemačka i Francuska dovršile su EU-Verbot para Elektroautos
- 2025-01-23 - Au Brésil Ventura : et Volkswagen les chevaux meer på market kommer
- 2025-01-22 - Verteidiger Octa 635 lóerőkal: igazi terepjáró (TESZT)
- 2025-01-21 - En réponse à Saab 98-Prototyp, pour le véhicule automobile utilized