Au Brésil Ventura : et Volkswagen les chevaux meer på market kommer

Već dugi niz godina Volkswagen dosljedno održava svoju reputaciju proizvođača koji nudi pouzdana i jeftina vozila. Međutim, postoje neke tvrtke koje pokušavaju promijeniti ovaj status quo automobilima koji se lako sastavljaju i vrlo impresivnog dizajna temelje na staroj Volkswagen mehanici. Jedna od mnogih takvih tvrtki osnovanih 1970-ih zvala se L'Automobile Distribuidora de Veículos Ltda. i nalazi se u Sao Paulu, Brazil pompa de apa saleri pret.

Au Brésil Ventura : et Volkswagen les chevaux meer på market kommer

U ponudi ima nekoliko vrsta replika vintage automobila iz 1930-ih, poput Forda, Bugattija i Alfa Romea, no najzanimljiviji model bez sumnje je sportski coupe Ventura koji se pojavio u teškom razdoblju razvoja brazilskog tržišta automobila. .

U 1970-ima i 1980-ima, gospodarstvo zemlje je bilo djelomično zatvoreno, iu tim uvjetima su stvoreni deseci malih tvrtki da popune praznine u automobilskom sektoru egzotičnim internim modelima temeljenim na lako dostupnoj mehanici iz VW-a. Koristeći isprobani recept spajanja upečatljive karoserije sa šasijom standardnog brazilskog Volkswagena, L'Automobile je stvorio atraktivan sportski automobil za svoje vrijeme vrlo modernog dizajna koji se mogao natjecati s najboljim brazilskim kupeima tog vremena poput Puma i VW SP2.

Prva Ventura predstavljena je na nacionalnom sajmu automobila u Sao Paulu 1978., a bila je dostupna i kompletna i kao komplet koji se lako sastavlja i koji se lako može dovršiti kod kuće u samo nekoliko dana. Dizajniran je kao modernija i suvremena alternativa standardnoj Volkswagen izvedbi tog vremena, s futurističkom karoserijom od stakloplastike opremljenom velikim pravokutnim prednjim svjetlima s Dodge Polare i stražnjim svjetlima posuđenim s Alfa Romea GTV. Zapravo, na prvi pogled, stvarno je teško povjerovati da se ispod karoserije od stakloplastike nalazi standardna VW šasija (i to bubanj kočnice na sva četiri kotača).

Automobil dolazi u dvije glavne varijante – SLE s 1,6-litrenim VW četverocilindričnim motorom s dvostrukim Weber karburatorima i RS pokretan 1,6-litrenim vodom hlađenim VW Passat TS motorom. Proizvodio se do ranih 1990-ih, dok su kasnije verzije dobile snažniji 1,8-litreni zrakom hlađeni motor koji je razvijao 84 KS i (prema priopćenju tvrtke) omogućavao automobilu postizanje maksimalne brzine od 185 km/h.

Ventura na mnogo načina sliči Pumi. No dok je Puma GT bazirana na VW-u postala jedan od najuspješnijih sportskih automobila ikada proizvedenih u Brazilu, Ventura je do danas ostala jedan od manje poznatih GT modela za koje je malo tko čuo. Nažalost, Ventura je prilično brzopleto svrstana u ne tako prestižnu kategoriju kit automobila, iako ne samo izgledom, već i ponašanjem ima pravi sportski automobil. Za sada nema točnih podataka o proizvedenim primjercima, no sudeći po skromnoj prodaji, vjerojatno su bili vrlo ograničeni. Iako je L'Automobile također izvozio Venturu u druge zemlje (uglavnom u obliku kompleta za sastavljanje), uključujući Sjedinjene Države, Njemačku i Argentinu, većina primjeraka ostala je u Brazilu, što objašnjava zašto je automobil još uvijek teško prepoznatljiv izvan svoje domovine.

Autodijelovi AutoPower
Autodijelovi AutoPower

U ponudi ima nekoliko vrsta replika vintage automobila iz 1930-ih, poput Forda, Bugattija i Alfa Romea, no najzanimljiviji model bez sumnje je sportski coupe Ventura koji se pojavio u teškom razdoblju razvoja brazilskog tržišta automobila

U 1970-ima i 1980-ima, gospodarstvo zemlje je bilo djelomično zatvoreno, iu tim uvjetima su stvoreni deseci malih tvrtki da popune praznine u automobilskom sektoru egzotičnim internim modelima temeljenim na lako dostupnoj mehanici iz VW-a