BMW M4 CS Edition VR46: ekskluzivno izdanje za rođendan Valentina Rossija
#46 sada ima 46 godina i BMW M ima savršen rođendanski dar za deveterostrukog motociklističkog svjetskog prvaka i trenutnog BMW M vozača Valentina Rossija (ITA): BMW M4 CS Edition VR46 (kombinirana potrošnja goriva: 10,2 l/100 km; kombinirana emisija CO2: 232 g/km u WLTP testnom ciklusu, CO2 klasa: G) *. Ovo ekskluzivno izdanje, proizvedeno u tvornici BMW Group u Dingolfingu, dostupno je u dvije karakteristične varijante dizajna: Sport i Style. Sam "Doktor" je osobno bio uključen u proces dizajniranja obje verzije, a obje će biti proizvedene u ograničenoj seriji od 46 automobila. Svjetski poznati broj, koji je Rossijev zaštitni znak, prisutan je na nekoliko mjesta u interijeru i eksterijeru BMW-a M4 CS Edition VR46 - na primjer, vrata i krov, izrađeni od kompozita karbonskih vlakana (CFRP) bieleta directie cap de bara sidem pret stanga si dreapta.

Kupnja BMW M4 CS Edition VR46 povezana je s ekskluzivnim iskustvom uključujući osobni sastanak s Valentinom Rossijem u njegovom domu – VR46 motorni ranč u Tavulliji (ITA) – i BMW M iskustvom vožnje na trkaćoj stazi Misano (ITA).
“Ne postoji nijedna druga marka u čiji je DNK motorsport tako duboko ukorijenjen kao kod BMW-a M. Ponosan sam što sam vozač BMW-a M i što dijelim ovu strast. Činjenica da sada postoji posebno izdanje VR46, u kojem sam sudjelovao od samog početka procesa dizajna, čini me ponosnim. Kad kasnije vidim BMW M4 CS Edition VR46 na cesti ili na trkaćoj stazi, bit će vrlo uzbudljivo,” kaže Valentino Rossi o posebnom modelu i suradnji s BMW M.
Ekskluzivne boje BMW Individual i posebni detalji eksterijera i interijera
Jedan od načina na koji se BMW M4 CS Edition VR46 razlikuje od BMW-a M4 CS (kombinirana potrošnja goriva: 10,2 l/100 km; kombinirana emisija CO2: 232 g/km u WLTP ciklusu, CO2 klasa: G)* su dva ekskluzivna BMW Individual laka, koji savršeno odgovaraju mnogim izloženim karbonskim površinama, kao što su udubljenja na poklopcu motora. Ostale karakteristične značajke uključuju brojne izuzetne detalje eksterijera i interijera. Cjelokupni koncept boja obje verzije dizajna inspiriran je preferiranim tonovima Valentina Rossija i njegovim ekspresivnim vizualnim stilom. Na primjer, "Sport" verzija je završena u Marina Bay Blue Metallic boji, s ogromnim "46" u tamnijoj Tanzanite Blue Metallic boji na obje strane automobila. U varijanti dizajna "Style", tijelo je dostupno u mat boji Frozen Tanzanite Blue metalik, s "46" ovaj put u boji Frozen Marina Bay Blue metalik. U znaku Rossijeve preferirane sheme boja, obris BMW M bubrežaste rešetke i jedan od žbica kovanih M kotača V Spoke, koji označava položaj ventila gume, obojeni su jarko žuto, kao i kočnice s M logom i istaknuta traka iznad okvira vrata "Sport" varijante. Karbonski krov – kao i ručno oslikane strane automobila – ukrašen je velikim logotipom VR46 (također u žutoj boji, naravno) i Rossijevim potpisom. Poklopac prtljažnika ima natpis VR46.
Žuti akcenti nastavljaju se u unutrašnjosti BMW M4 CS Edition VR46, koja je pretežno u noćno plavoj boji. M Carbon školjkasta sjedala dostupna su s presvlakama od Merino kože u kombinaciji boja crno/noćno plava. Sao Paulo žuti naglasak u području ramena od alcantare stvara izvanredan kontrast. Nasloni za glavu, kao i obloge pragova vrata, imaju vidljiv žuti logo VR46. Uz to, M Alcantara upravljač s tri kraka i ukošenim rubom dostupan je sa žutim kontrastnim šavovima i žutim središnjim markerom. Na središnjoj konzoli od karbonskih vlakana svakog automobila Edition VR46 nalazi se značka s natpisom "1/46", koja identificira svaki primjerak Sport ili Style kao jedan od ograničenih izdanja.
Šesterocilindrični redni motor sa 405 kW/550 KS
Srce BMW-a M4 CS Edition VR46 je visokookretni 3,0-litreni šest-cilindrični redni motor s M TwinPower Turbo tehnologijom. U središtu njegova iznimnog potencijala su tehnologije iz motosporta. Povećanje maksimalnog tlaka punjenja dvaju Mono-Scroll turbopunjača na 2,1 bar i postavke upravljanja motorom specifične za model omogućuju mu da razvije maksimalnu snagu od 405 kW/550 KS, koja se prenosi na cestu putem osmostupanjskog M Steptronic mjenjača, inteligentnog M xDrive sustava pogona na sve kotače i aktivnog M diferencijala.
Munjevita isporuka snage i optimizirana trakcija omogućuju automobilu da ubrza od 0 do 100 km/h za 3,4 sekunde i od 0 do 200 km/h za 11,1 sekundu. Korištenjem metode "1-Foot – Rollout" mjerenja ubrzanja**, brojke bi iznosile 3,1 sekundu za sprint od 0 do 100 km/h i 10,8 sekundi za 0 do 200 km/h. Ubrzanje od 80 do 120 km/h traje 2,6 sekundi u četvrtoj i 3,3 sekunde u petoj brzini. Najveća brzina modela, koji standardno dolazi s M Driver's Packageom, elektronički je ograničena na 302 km/h.
Nosač motora specifičan za model s povećanim frekvencijama opruga doprinosi izvrsnom odzivu motora. Čvrsta veza između agregata i strukture vozila omogućuje posebno izravan prijenos njegove snage na pogonski sklop svaki put kada vozač pritisne papučicu gasa. Sustav za opskrbu uljem – kao i sustav hlađenja – dizajniran je da se nosi sa specifičnim izazovima vožnje na stazi, uključujući konstantno visoke okretaje i ekstremno bočno ubrzanje. Isporuka snage motora popraćena je emocionalno uzbudljivim zvukom koji stvara dvostruki ispušni sustav, koji ima električno kontrolirane zaklopke, stražnji prigušivač od titana optimiziran za težinu i tipična M dva para ispušnih cijevi obojenih u mat crno.
Ugađanje za tehnologiju šasije i upravljačke sustave specifično za model
Tehnologija šasije za novi BMW M4 CS Edition VR46 precizno je prilagođena karakteristikama performansi motora, cjelokupnom konceptu vozila i uravnoteženoj raspodjeli težine. Individualna kinematika ovjesa, kao i specifične vrijednosti nagiba, amortizeri, dodatne opruge i stabilizatori optimiziraju preciznost upravljanja, bočni prijenos sile upravljanja, reakcije ovjesa i amortizera te kontrolu kotača. Elektronički kontrolirani amortizeri prilagodljivog M ovjesa također su dostupni u postavkama specifičnim za model, kao i elektromehanički M Servotronic upravljač s promjenjivim omjerom i integrirani sustav kočenja.
46 — zaštitni znak izuzetnog natjecatelja
Broj 46 pratio je Valentina Rossija kroz njegovu iznimnu karijeru motociklista i pilota i postao zaštitni znak, prepoznatljiviji od njegovog nadimka "Doktor" ili "Il Dottore". Valentino je od početka karijere odabrao 46, po uzoru na svog oca Graziana Rossija koji je vozio motocikle s tim brojem, a nije ga zamijenio ni brojem 1 kada je postao svjetski prvak i dobio to pravo.
Valentino Rossi osvojio je svoj prvi naslov svjetskog prvaka u klasi do 125 ccm 1997. godine. Dvije godine kasnije pridodao je i titulu u klasi do 250 ccm. Godine 2000 Napravio je korak do najviše Grand Prix kategorije, klase 500 ccm, u kojoj je 2001. bio svjetski prvak. Sljedeće godine ovu je kategoriju zamijenila klasa MotoGP, a Rossi je ostao dominantna sila. Sve do 2005. godine Dodao je još četiri svjetska naslova, s brojevima osam i devet u 2008. i 2009. godini. S ovih devet svjetskih naslova i čak 115 Grand Prix pobjeda, jedan je od tri najuspješnija motociklista u povijesti i globalna ikona u svijetu motosporta. VR46 postao je njegov globalni zaštitni znak, a Rossijev rodni grad Tavullia čak je u njegovu čast smanjio gradsko ograničenje brzine s uobičajenih 50 km/h na 46 km/h.
BMW M radi vozač od početka 2023.
Nakon što je završio motociklističku karijeru na kraju sezone 2021., Valentino Rossi svoju je pozornost usmjerio isključivo na moto utrke, sudjelujući u brojnim testiranjima u trkaćim automobilima Formule 1 te gostujući na relijima i utrkama izdržljivosti. Od početka sezone 2023. bio je vozač BMW-a M, dajući najbolje od svojih vještina za upravljačem BMW-a M4 GT3 za BMW M Team WRT u raznim serijama, uključujući GT World Challenge Europe i FIA World Endurance Championship (FIA WEC) — što uključuje 24 sata Le Mansa (FRA). Početkom veljače 2025. završio je drugi u BMW-u M4 GT3 u utrci 12 sati Bathursta (AUS), prvoj rundi Intercontinental GT Challengea (IGTC) ove sezone.
Ekskluzivni susret s Valentinom Rossijem u Italiji
Ekskluzivni bonus za kupnju BMW M4 CS Edition VR46 je prilika za vrlo posebno dvodnevno iskustvo u Italiji. Prvi dan uključuje posjet motornom ranču VR46 u Tavulliji, uključujući roštilj i priliku za razgovor sa samim Valentinom Rossijem. Drugi dan je na stazi Misano World Circuit Marco Simoncelli, gdje se održava posebno BMW M Driving Experience s najnovijim modelima BMW M, Rossi, za volanom BMW M4 GT3, pobjeđuje u utrkama GT World Challenge Europe Sprint Cupa na svojoj domaćoj stazi 2023. i 2024. godine.
- 2025-03-03 - Najekstremniji Cybertruck na svijetu
- 2025-03-01 - FIAT najavljuje rast od 62 posto na bugarskom tržištu
- 2025-02-28 - Test: druga generacija legendarnog Dodge Viper Coupea
- 2025-02-27 - Prve slike novog Audija A6 Avant
- 2025-02-25 - Unatoč elektrifikaciji: Mercedes se vraća V8 i V12 motorima
- 2025-02-24 - Mercedes-Benz W154: kako je jedan od simbola Trećeg Reicha osvojio Indianapolis
- 2025-02-23 - Stellantis bilježi rast u električnim vozilima i ostaje vodeći na tržištu lakih gospodarskih vozila
- 2025-02-22 - Renault može postići rekordan poslovni rezultat
- 2025-02-21 - Nikola Solov je prvi put nastupio na ogledima u Barceloni
- 2025-02-20 - Mračna kronika rata na sofijskim parkiralištima: od proboja do smrti
