100.000 km u BMW-u M3-Mal : quel est votre idéal ? (FOLYTATOTT TESZT)

480 KS voze nas na službena putovanja po 100 000 km. I doista, s BMW-om M3 sve je išlo glatko i bilo je zadovoljstvo voziti se piese auto online ieftine.

100.000 km u BMW-u M3-Mal : quel est votre idéal ? (FOLYTATOTT TESZT)

U REDAKCIJI smo imali modele za koje smo se i nakon 50.000 km pitali hoće li uopće izdržati 100.000 km? Nekim automobilima je potrebno servisno zaustavljanje da bi se pokrenuli. Imali smo i manekenke za koje nam je bilo drago što je maraton završio. Budući da su nudile dosadnu vožnju, nisu bile osobito ugodne za poslovna putovanja ili su jednostavno bile neugledni suputnici na dugim putovanjima. Onda se pojavio ON. Oh, bolje rečeno ONA! Ovaj STROJ. Bučno ČUDOVIŠTE. U svakom slučaju, vruća LJUBAV, za neke prava LJEPOTA, za druge DROGA, koja je na kraju dobila PUNU ŠESTICU naše ocjene pouzdanosti.

U ovom trenutku moramo uzeti u obzir dugi test motora od 480 KS. BMW M3 G80 sa 6-cilindričnim turbo benzinskim motorom i pogonom na stražnje kotače: niti jedan od 200 automobila koje smo imali u opsežnim testovima AUTO BILD-a tijekom proteklih 30 godina nije prošao test tako besprijekorno i uvjerljivo. Ni jedan. Najbolju ocjenu dajemo za najzabavnijih 100.000 km bez problema i briga. Čestitamo stručnjacima iz M-divizije u Münchenu! Ali krenimo od početka. U ljeto 2021. u našu podzemnu garažu stigao je M3 opremljen mnogim dodacima i koštao je 223.000 BGN. Uzburkao je duhove u redakciji AUTO BILDA, i prije nego što je prošao metar. Naravno, izgled s ogromnim "bubrezima" i zelena boja karoserije bili su stvar ukusa. Ali ovdje nije naglasak na izgledu. M-XD 8188 je podijelio mišljenja uglavnom zbog pogona. Jer ovaj M3 ima 6-stupanjski ručni mjenjač. Stoga nudi manje snage, manje okretnog momenta i manje udobnosti od M3 s 8-stupanjskim M-Steptronic automatskim mjenjačem.

Pesimisti imaju dosta nedoumica oko pogonskog sklopa. Hoće li kvačilo izdržati? Automatski mjenjač omogućio bi manju kilometražu, zar ne? Zamjena sebe je staromodna! Suprotni tabor odmah prigovara: nema automatskih stupnjeva prijenosa, pa je težina manja, ima kraćih stupnjeva, šest stupnjeva koje opipljivo mijenjate. Mehanika koja želi da se vozi s osjećajem i vještinom - to nadoknađuje sve nedostatke.

Upravo je prijenos bio najveća prekretnica u dugom testu. Ručni mjenjač pretvara M3 u pravi stroj za užitak u vožnji. Sami kontrolirate uključivanje spojke, "dirigirate" sinkronizatorima, osjećate vršne pomake i upravljate strojem kratkom ručicom mjenjača, dok lijevom nogom upravljate raspodjelom snage - dok pucate prema naprijed.

Pratite okretaje, sinkronizirate gas i otpuštate spojku – sve je puno aktivnije nego kod automatskog mjenjača. Upravo ta mehanička aktivnost pretvara ručni M3 u autentični sportski automobil Amortizoare KYB.

Nastavite na sljedeću stranicu

Autodijelovi AutoPower
Autodijelovi AutoPower

U REDAKCIJI smo imali modele za koje smo se i nakon 50

U ovom trenutku moramo uzeti u obzir dugi test motora od 480 KS